וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 14.8: בורחה איגלסיאס חתם בבטיס, וויסאם בן ידר במונאקו

כוכב אספניול הגיע תמורת 28 מיליון יורו וחתם עד 2024. הצרפתי עזב את סביליה, שלא המתינה והודיעה על החתמתו של רוני לופס

אתר רשמי

העברות

* ריאל בטיס החתימה את החלוץ בורחה איגלסיאס תמורת 28 מיליון יורו. איגלסיאס בן ה-26 הגיע אחרי עונת שיא באספניול, במהלכה כבש 17 שערי ליגה וביסס את עצמו כאחד מהחלוצים הטובים בספרד. הוא חתם על חוזה עד 2024.

* ניקולו זאניולו האריך את החוזה שלו ברומא. הקשר בן ה-20 חתם אצל הג'אלורוסי עד 30 ביוני 2024 ואמר: "לפני שנה זו הייתה החלטה קלה מאוד לבחור ברומא והיום זה הייתה אפילו החלטה קלה יותר, אחרי עונה שגרמה לי להתאהב בקבוצה ובעיר".

* ג'ף ריין אדלייד, שהיה שייך לארסנל במשך שלוש שנים ולא רשם אפילו הופעה אחת בקבוצה הראשונה, נמכר מאנז'ה לליון תמורת 25 מיליון יורו. הקשר בן ה-21 נמכר בעבר מארסנל לאנז'ה תמורת 1.6 מיליון יורו בלבד. אדלייד הוא המכירה היקרה בתולדות אנז'ה והרכש היקר בתולדות ליון.

* וויסאם בן ידר, חלוצה הצרפתי המצוין של סביליה, חתם לחמש שנים בשורות מונאקו שהפעילה את סעיף השחרור שלו ושילמה עבורו 40 מיליון יורו. בן ידר (29) שכבש 18 שערי ליגה בעונה שעברה, חוזר לצרפת שם הוא בילה את רוב הקריירה שלו. כזכור, סביליה כבר החתימה מוקדם יותר שני חלוצים בכירים - את מונס דאבור ולוק דה יונג הסקורר של איינדהובן.

* זמן קצר אחרי שהודיעו על עסקת וויסאם בן ידר, מונאקו וסביליה סגרו עוד עסקה. רוני לופס הקשר ההתקפי של הצרפתים עשה את הדרך ההפוכה וחתם לחמש שנים בשורות סביליה תמורת 25 מיליון יורו.

* חרונימו רולי, שוער סגל נבחרת ארגנטינה בן ה-27, נפרד מריאל סוסיאדד אחרי חמש שנים כשהושאל תמורת מיליון יורו למונפלייה הצרפתית, לה תהיה אופציית רכישה ב-10 מיליון בקיץ הבא.

* לגאנס רכשה את בלם צ'לסי קנת' אומרו הניגרי בן ה-25 תמורת 7 מיליון יורו. אומרו חתם בקבוצה מהלה ליגה עד 2024.

* בורוסיה מנשנגלדבאך הודיעה על החתמתו של הבלם האלג'יראי, רמי בנסבאיני, שהגיע מראן הצרפתית תמורת כ-10 מיליון יורו. בנסבאיני בן ה-24 יכול לשחק גם כמגן שמאלי וכקשר אחורי.

* סלטה ויגו שאלה את הקשר פאפ דיופ בן ה-22, שגדל אצלה ונמכר לליון ב-10 מיליון יורו לפני שנתיים. לסלטה תהיה אופציה לרכוש את השחקן באותו סכום בקיץ הבא.

שמועות

* המארקה הספרדי מצטט שני עיתונים סרבים שאומרים כי זידאן לא מרוצה מלוקה יוביץ', וכי הרכש הנוצץ של ריאל מדריד עלול להיות מושאל לעונה הקרובה. הסרבי הצעיר לא היה הרבה זמן להרשים את המאמן הצרפתי מפאת פציעה שספג במשחק מול אתלטיקו, אך לפי העיתונות בארץ מולדתו זידאן מאד לא התרשם ממנו עד כה.

* ב"מארקה" מדווחים: מנצ'סטר יונייטד סגרה את דלת היציאה בפני פול פוגבה והיא מסרבת למכור אותו לריאל מדריד תמורת 200 מיליון יורו.

* דניאל סטארידג' חלוצה של ליברפול לשעבר נמצא עדיין על המדף והוא מאוד מחוזר. הקבוצה האחרונה שהוזכרה כמועמדת להחתים אותו היא די סי יונייטד, כך מדווחים ב-ESPN. על פי הדיווח במועדון האמריקאי חוששים מהיסטוריית הפציעות שלו, אבל מחפשים מחליף לוויין רוני, שעושה את הדרך ההפוכה וחזר לאנגליה.

* סטיבן אנזונזי צפוי להצטרף ב-24 השעות הקרובות לגלאטסראיי הטורקית. הקשר, אלוף העולם עם צרפת (30), חתם לפני שנה ברומא תמורת 26.65 מיליון יורו, אבל כעת מחפש בית חדש והוא צפוי לעזוב לעונת השאלה אצל אלופת טורקיה אצלה כבר סיכם את תנאיו האישיים.

* מנצ'סטר יונייטד נמצאת בפלונטר גדול עם אלכסיס סאנצ'ס. הצ'יליאני שמרוויח לא פחות מחצי מיליון ליש"ט בשבוע לא נמצא בתכניות של סולשיאר, אך כרגע לא מוצא קבוצה חדשה. באנגליה טוענים שאם הוא ייתקע ביונייטד, הוא עשוי לשחק בקבוצת המילואים שלה.

* בלם יובנטוס דניאלה רוגאני, שקושר עם מעבר אפשרי לארסנל במהלך חלון ההעברות, צפוי בכל זאת לעזוב את אלופת איטליה כשמונאקו ורומא מעוניינות בו.

* גלאטסראיי מעוניינת בקשר אינטר ז'ואאו מריו, שלא נמצא בתכניות של אנטוניו קונטה. הקשר הפורטוגלי כבר הוזכר כמועמד למונאקו, באייר לברקוזן, ר.ב. לייפציג, לאציו, אברטון ו-ווסטהאם.

* באייר לברקוזן, שביצעה כמה העברות מעניינות מאוד בקיץ, לא צפויה להיות פעילה יותר בחלון ההעברות. כך טען המנהל המקצועי שלה וקשר העבר סימון רולפס. דני אולמו מדינמו זאגרב, שהוזכר כמועמד להחליף את קאי האברץ שכנראה יעזוב בתום העונה, לא יגיע בקיץ הנוכחי.

* ולנסיה שוקלת לצרף את טימו ורנר ומריאנו דיאס כמחליפים של רודריגו, שצפוי לעבור לאתלטיקו מדריד תמורת 60 מיליון יורו. עם זאת, הסיכוי לצרף את ורנר היקר הוא לא גבוה מדי כיוון שהגרמני רוצה לעבור לבאיירן מינכן. גם פלוראן טובן, אנדרה סילבה וכריסטיאן סטואני הוזכרו כמועמדים.

* אפרופו טימו ורנר: במחנה של חלוץ ר.ב. לייפציג כועסים שלא שמעו כלום מבאיירן מינכן בשבועות האחרונים. על פי אחד הדיווחים בגרמניה, קבוצתו הנוכחית של ורנר הציבה לו תאריך יעד והוא חייב להחזיר תשובה האם הוא נשאר בה ומאריך את החוזה מעבר לעונה שנותרה בו עד המשחק שלה ביום ראשון בליגה.

* פיליפה קוטיניו מרוויח 13 מיליון יורו בעונה. ב"בילד" מדווחים שזה יהפוך אותו למרוויח הגדול ביותר בבאיירן מינכן ועלול לגרום לחוסר שקט בתוך הקבוצה.

* מריו באלוטלי צפוי לחתום מחר לשלוש שנים בברשיה. החלוץ, שכרגע נמצא ללא קבוצה, צפוי לחתום על חוזה לשלוש שנים.

שחקן מנצ'סטר יונייטד אלכסיס סאנצ'ס. רויטרס
מנצ'סטר יונייטד תקועה עם החוזה המפלצתי שלו. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

בן ידר נפרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully