וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "אני לא מושיע, מאמין שאפשר להגיע לרמות הגבוהות באירופה"

14.8.2019 / 12:30

הפורוורד החדש של מכבי תל אביב בראיון ראשון לאחר החתימה: "לפעמים עדיף להיות שחקן מוביל באירופה, הרי אף אחד לא יכול להיות כוכב ליד ג'יימס הארדן", "אבדיה? אשמח ללמד אותו ולתת לו מהניסיון שלי", "המועדון גדול ממני ומכל שחקן שהיה או יהיה כאן"

פלייר עומרי כספי/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: 10 הכוכבים הגדולים של אליפות העולם בכדורסל

אחרי ציפייה ארוכה, הרגע לו חיכו אוהדי מכבי תל אביב סוף כל סוף הגיע: אחרי עשור ב-NBA, הפורוורד עומרי כספי שב ארצה וחתם אתמול (שלישי) רשמית בקבוצה שבה עשה את צעדיו הראשונים בקריירה המקצוענית שלו.

כספי בן ה-31, ששיחק במשך עשר שנים בליגה הטובה בעולם, חתם על חוזה לשלוש שנים עם אופציית יציאה ל-NBA. בשורות הצהובים הוא ירוויח כ-850 אלף דולר בעונה, מה שהופך אותו לישראלי יליד הארץ בעל המשכורת הגבוהה ביותר בתולדות המועדון. הפורוורד מצטרף לארבעת שחקני הרכש של מכבי תל אביב, קווינסי אייסי, אותלו האנטר, נייט וולטרס ואלייז'ה בריאנט.

רגע לאחר החתימה הרשמית במכבי תל אביב, דיבר כספי על החזרה לארץ, הקריירה ב-NBA ועל הציפיות מהעונה הקרובה.

"היו שני דברים חשובים עבורי בקיץ הזה - הראשון ברמה המשפחתית ואילו השני מהבחינה המקצועית", אמר כספי. "שני הדברים האלו די קשורים אחד לשני. ידעתי שאם אחזור לאירופה, מכבי תל אביב היא האופציה הראשונה והמועדפת, מהרבה סיבות, למרות שכן נבדקו אופציות אחרות".

על החלק שלו בקבוצה: "אהיה חלק מקבוצה, זה קודם כל. אני לא מושיע; לא הייתי כזה, אני לא כזה ולא אהיה כזה. המועדון גדול ממני ומכל שחקן אחר שהיה או יהיה בעתיד. יש קבוצה מוכשרת עם מאמן מצוין, ויש עוד דרך ארוכה כדי להגיע למקום שאליו אנו רוצים להגיע. זה לא רק אני ו'זוזו הצידה'".

על הפער בין מכבי תל אביב לבין קבוצות הטופ ביורוליג: "הרמה באירופה גבוהה מאוד. קבוצות מתחזקות בשחקני NBA מצוינים. מכבי תל אביב תמיד לא השתוללה מבחינת התקציב, אך תמיד הציבה קבוצה מוכשרת. כמובן שכדי להגיע לרמות הגבוהות ביותר צריך לעבור דרך ארוכה. בכל מקרה, אני מאמין שאפשר להגיע לשם".

על שיתוף הפעולה הצפוי עם דני אבדיה: "אני זוכר את השנה הראשונה שלי בארצות הברית, כשפרנסיסקו גרסיה לקח אותי תחת חסותו ולימד אותי. אני אשמח להיות במקום הזה בשביל דני - ללמד אותו ולתת לו מהניסיון שלי כדי להכין אותו לעונות הקרובות".

על הנהירה ההמונית של שחקני NBA לאירופה בקיץ האחרון: "שחקנים מתחילים להבין שיציבות חשובה מאוד, ופחות מעברים תכופים. רוב השחקנים שהגיעו לאירופה מה-NBA הם שחקנים משלימים, מדובר בסוג של הגשמה עצמית, הרי אף אחד לא יכול להיות כוכב ליד ג'יימס הארדן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully