וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרות של פופוביץ' נמשכות: קייל לאורי מחוץ לאליפות העולם בשל פציעה

רכז טורונטו, שהיה אמור להיות אחד השחקנים המנוסים בסגל ארצות הברית, לא התאושש מניתוח באגודל. דיארון פוקס יהיה המרוויח הגדול?

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: עשרת הכוכבים הגדולים של אליפות העולם

הצרות של נבחרת ארצות הברית לקראת אליפות העולם נמשכות. אם לא די במכת ההברזות ההמונית, גרג פופוביץ' ייאלץ להסתדר גם ללא מי שיועד להיות אחד מכוכבי הנבחרת, קייל לאורי. רכז טורונטו, שעבר בשבועות האחרונים ניתוח באגודל, לא התאושש בזמן והודיע באינסטגרם שיחמיץ את הטורניר, שייצא לדרך ב-31 באוגוסט בסין.

"קיוויתי להיות כשיר לטורניר, אבל עוד לא קיבלתי אישור לחזור למגרשים. רציתי לעזור למדינה שלי במסע שלה לעבר מדליית הזהב, אני אוהב לשחק בשביל הנבחרת, אבל הפעם איאלץ לצפות בה מבית. אני עדיין מאמין שהסגל שלנו נהדר ושנזכה בזהב גם הפעם", כתב לאורי, שהיה חלק מסגל ארצות הברית גם במשחקים האולימפיים ב-2016 והיה שותף לזכייה בזהב.

קייל לאורי במדי נבחרת ארצות הברית. GettyImages
עוד מכה לארצות הברית. לאורי/GettyImages

קרוב לוודאי שההיעדרות של לאורי תפתח דלת לאחד הצעירים הכי מבטיחים בסגל, דיארון פוקס מסקרמנטו. הרכז הסילוני הרשים באימונים, רשם 12 נקודות, שלושה ריבאונדים, שלושה אסיסטים, שלוש חטיפות ושתי חסימות במשחק בין הסגל האמריקאי הבכיר למשני בשבוע שעבר, וכעת הוא וקמבה ווקר נותרו הרכזים הטבעיים היחידים בסגל.

כעת עומד הסגל הרחב של פופוביץ' על 15 שחקנים: כריס מידלטון, מיילס טרנר, דונובן מיטשל, ברוק לופז, ג'ו האריס, דרק ווייט, פי ג'יי טאקר, מרכוס סמארט, מייסון פלאמלי, ג'ייסון טייטום, ג'יילן בראון, קמבה ווקר, הריסון בארנס, קייל קוזמה ודיארון פוקס. מתוך הרשימה הזו יצטרך פופוביץ' לנפות שלושה שחקנים לפני פתיחת האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully