וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד הסרבנים נמשך: גם מרווין בגלי משך את מועמדותו מסגל ארצות הברית

הפורוורד הצעיר של סקרמנטו, שהוקפץ רק לפני כמה ימים לסגל הבכיר של פופוביץ', מעדיף להתמקד בעונה שבפתח. חבריו לקבוצה הריסון בארנס ודיארון פוקס ייאבקו על מקום בסגל הסופי

עריכת וידאו: מתן חדד

מכת ההברזות מנבחרת ארצות הברית נמשכת: הלילה (בין ראשון לשני) התברר שגם מרווין בגלי, שהוקפץ רק לפני כמה ימים לסגל הבכיר והיה אמור להיאבק על מקומו בסגל הסופי, משך את מועמדותו מתוך כוונה להתמקד בעונת ה-NBA בפתח. הפורוורד הצעיר של סקרמנטו, שנכלל תחילה בסגל המשני של הנבחרת והיה אמור לשמש כגיבוי בלבד, הרשים את גרג פופוביץ' באימון הפתוח בשבוע שעבר והוקפץ לסגל ה"בוגר", אולם כעת מתברר שהוא אפילו לא מעוניין בכך.

הוא מצטרף לרשימה ארוכה של שחקני NBA בכירים יותר או פחות שהעדיפו לוותר על האפשרות ללבוש את המדים הלאומיים ולשחק תחת גרג פופוביץ' באליפות העולם שתצא לדרך בסין בסוף החודש. הרשימה כוללת בין היתר את ג'יימס הארדן, אנתוני דייויס, בראדלי ביל, קווין לאב, דמאר דרוזן, טוביאס האריס, זאיון וויליאמסון, ג'יי ג'יי רדיק, לנדרי שאמט וג'וליוס רנדל.

מרווין בגלי במדי נבחרת ארצות הברית. GettyImages
קיבל הזדמנות גדולה, אבל ויתר עליה. מרווין בגלי/GettyImages

עוד באליפות העולם: יאניס אנטטוקומפו ממשיך לשייט להנאתו במשחקי ההכנה של נבחרת יוון, ואמש סיים עם 19 נקודות, 13 ריבאונדים, 4 אסיסטים ושתי חסימות בניצחון 58:88 על אירן. יאניס פאפאטרו וקוסטאס פפאניקולאו הוסיפו 11 ו-10 נקודות בהתאמה, בעוד ניק קלאתיס תרם 5 נקודות ו-11 אסיסטים.

במשחק אימון נוסף הביסה גרמניה את שבדיה 46:78. פול ציפסר הוביל את המנשאפט עם 14 נקודות, ומסי קלבר הוסיף 9 ו-5 ריבאונדים.

עוד בוואלה!

חלומות של אחרים: השפעת הסגל החסר של ארצות הברית על אליפות העולם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully