וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחרר לוח המשחקים של ה-NBA, דרבי של לוס אנג'לס כבר ביום הפתיחה

הלייקרס והקליפרס ייפגשו ב-22 באוקטובר, מיד לאחר שטורונטו תארח את ניו אורלינס. יתר המשחקים המרכזיים לאורך העונה - בפנים

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: עשרת הכוכבים הגדולים ביותר באליפות העולם המתקרבת

לוח המשחקים של עונת 2019/20 ב-NBA פורסם הערב (שני). העונה תצא לדרך ב-22 לאוקטובר עם מפגש בין האלופה טורונטו שתארח את ניו אורלינס של זאיון וויליאמסון, כשמיד לאחר מכן ייערך דרבי מרתק בין לוס אנג'לס לייקרס ללוס אנג'לס קליפרס. גם ביומיים הבאים נקבל מספר מפגשים מסקרנים: פילדלפיה מול בוסטון (23 באוקטובר), יוסטון מול מילווקי (24 באוקטובר) וגולדן סטייט מול הקליפרס (24 באוקטובר).

את חזרתו לטורונטו עם קבוצתו החדשה יעשה קוואי לאונרד ב-11 בדצמבר. אנתוני דייויס ישוב לניו אורלינס וקיירי אירווינג ישוב לבוסטון ב-27 בנובמבר, קמבה ווקר יחזור עם בוסטון לשארלוט ב-7 בנובמבר וראסל ווסטברוק ישוב לאוקלהומה סיטי עם יוסטון ב-9 בינואר. עוד קודם לכן, במשחק השלישי של העונה (28 באוקטובר), יתארחו הת'אנדר אצל הרוקטס.

מרבית המשחקים המרכזיים שובצו, כרגיל, לחג המולד: טורונטו תארח את בוסטון, פילדלפיה את מילווקי, גולדן סטייט את יוסטון, הלייקרס את הקליפרס ודנבר את ניו אורלינס. ביום מרטין לותר קינג, בו נקבל כבכל שנה משחקים משעה מוקדמת, תארח אטלנטה את טורונטו, ממפיס את ניו אורלינס, בוסטון את הלייקרס ופורטלנד את גולדן סטייט.

מספר משחקי הבק-טו-בק (יום אחר יום) ירד, זו עונה חמישית ברציפות, ל"שפל" היסטורי של 12.4 משחקים לקבוצה, בהשוואה ל-13.3 אשתקד. מאז עונת 2014/15, למעשה, ירדו משחקי הבק-טו-בק ב-36 אחוז, בניסיון לצמצם את העומס והפציעות. כמו כן, בפעם השלישית ברציפות, אף קבוצה לא תשחק ארבעה משחקים בחמישה לילות, כפי שקרה בעבר, או שמונה משחקים ב-12 לילות.

פגרת האולסטאר תתחיל ב-14 בפברואר, כשכל קבוצה תקבל מנוחה בת שבוע לפחות. העונה הסדירה תגיע לסיומה ב-15 באפריל, עם 14 משחקים.

* ב-12 במרץ תגיע ברוקלין לגולדן סטייט - תשעה חודשים מאז הפציעה של קווין דוראנט. האם ישחק מול האקסית?

* מתוך 24 משחקיה הראשונים של גולדן סטייט, רק תשעה ייערכו בביתה. חמישה מתוך שבעת משחקיה האחרונים של העונה יהיו בחוץ - נגד יוסטון, סן אנטוניו, הלייקרס, הקליפרס וסקרמנטו.

* עשרה מ-14 משחקיה הראשונים של לוס אנג'לס לייקרס ייערכו בסטייפלס סנטר.

* שבעה מעשרת המשחקים הראשונים של לוס אנג'לס קליפרס ייערכו בסטייפלס סנטר.

* בוסטון תשחק שבעה מעשרת המשחקים האחרונים של העונה בביתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully