וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיר אחריות מגולדן סטייט, עוקץ את אוהדי טורונטו: דוראנט בראיון ראשון מאז הסערה

KD לא מאשים את הווריירס בפציעה ("אף אחד לא ניסה לזרז את החזרה שלי"), מגיב לאוהדי הראפטורס שהריעו כשנפגע ("הם לא יחזרו לגמר"), ומסביר למה באמת בחר בברוקלין

עריכת וידאו: מתן חדד

בראיון נרחב ראשון מאז המעבר לברוקלין, קווין דוראנט פוטר את גולדן סטייט מאחריות על הפציעה שספג, שבגינה יחמיץ כמעט בוודאות את העונה הקרובה. "איך אפשר להאשים את הווריירס בזה? לעזאזל, לא", אמר לכתב "יאהו" כריס היינס. בזמנו ספגה גולדן סטייט ביקורות רבות על כך שזירזה כביכול את החזרה של קווין דוראנט בגמר, מה שגרם לו לקרע בגיד אכילס דקות ספורות אחרי פתיחת משחק 5, שהיה משחק הקאמבק שלו.

"שמעתי את כל השמועות על זה שגולדן סטייט לחצה עליי לחזור. האמת היא שאף אחד לא אמר לי מילה על זה בזמן ההתאוששות. אני והמאמן האישי שלי התאמנו כל יום, ומיד כשסדרת הגמר החלה התכוונתי לחזור למשחק 5, סימנתי אותו. הפציעה פשוט קרתה. זה כדורסל, חרא קורה לפעמים. אף אחד לא אשם בזה, אף אחד לא אחראי על זה. זה פשוט המשחק. צריך להמשיך הלאה מהשיט הזה, כי אני הולך לחזור לשחק".

דוראנט הודה ש"אני עדיין חושב על הלילה ההוא. הפציעה הזו הולכת לקחת חלק עצום בקריירה שלי, בגלל שהיא התרחשה על הבמה הכי גדולה שיש, ובגלל שמדובר באחת הפציעות הכי קשות שיש".

דוראנט, אגב, לא שכח את עשרות האוהדים של טורונטו שהריעו בזמן שירד מהמגרש אחרי הפציעה. "זו כנראה הפעם האחרונה שהם יהיו בגמר", אמר.

קווין דוראנט. מתוך האינסטגרם של קווין דוראנט, אתר רשמי
לא נוטר טינה. דוראנט/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של קווין דוראנט

כך או כך, דוראנט מכחיש שהיתה מתיחות כלשהי בינו לבין גולדן סטייט. מלבד סוגיית הפציעה, הגיב KD גם לטענות לפיהן הידרדרות היחסים בינו לבין דריימונד גרין תרמה להחלטה לעזוב.

"נמאס לי לדבר על החרא הזה כבר. בואו נתבגר", אמר דוראנט כשנשאל על התקרית המפורסמת בינו לבין גרין בנובמבר, שנגררה לחדר ההלבשה שם גרין הטיח ב-KD דברים קשים, כביכול. "אנחנו מתפרנסים מכדורסל, ובסופו של דבר זה ביזנס. כולם בגולדן סטייט בירכו אותי אחרי שחתמתי בנטס, כולם איחלו לי בהצלחה, וכולם יודעים שהם יכולים להתקשר אליי בכל רגע נתון. אני רק לובש מדים אחרים עכשיו, זה הכל".

לטענת דוראנט, "מה שחוויתי בגולדן סטייט היה חוויה משנת חיים. את רוב חיי הבוגרים עד המעבר לגולדן סטייט ביליתי באוקלהומה סיטי, ובווריירס זכיתי להגיע לרמות חדשות בכדורסל ולהכיר אנשים שבאים מרקע שונה. החוויה הזאת שדרגה אותי מנטלית, פיזית ומקצועית. אני מעריך ומוקיר כל מה שקרה לי שם".

דוראנט, שיחגוג 31 בספטמבר, עזב את גולדן סטייט מסיבות אחרות לחלוטין, לטענתו, ובלי שום קשר לפציעה. "לברוקלין יש סגל צעיר מעניין, מאמן מבריק (קני אטקינסון) וג'נרל מנג'ר מבטיח (שון מרקס), אבל מעטים האמינו שהם יצליחו לצרף יותר כישרון מהניקס באוף-סיזן. אבל האמת היא שאם כבר עזבתי את גולדן סטייט, זה היה יכול להיות אך ורק לברוקלין", הסביר. "יש להם את החתיכות הנכונות בפאזל, יש להם מנהלים יצירתיים, אני פשוט אוהב מאוד את מה שהם בונים".

עוד בוואלה!

מי רוצה להיות מיליונר: המסר שמאחורי השחקנים שוויתרו על ה-NBA

לכתבה המלאה
קווין דוראנט עם דריימונד גרין שחקני גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
"נמאס לי לדבר על הבולשיט הזה". דוראנט עם דריימונד גרין/GettyImages

דוראנט התייחס גם ליחסים הקרובים עם קיירי אירווינג, שהובילו לשיתוף הפעולה בברוקלין. היוזמה של השניים לשחק יחד לא זרה ל-NBA, ובשנים האחרונות המגמה של כוכבים שרוצים לשתף פעולה וגורמים לזה לקרות הולכת וגוברת.

"אני חושב שהחברות בין שחקנים בליגה ממש גדלה, במיוחד מאז שלברון ג'יימס ודוויין וייד החליטו לשחק יחד. אין שום דבר רע בזה. קיירי ואני חברים ממש טובים, אבל לא היינו חייבים לשחק יחד. זה לא היה הכרחי. אנחנו חברים לפני הכל, והפעם האפשרות שנשחק כדורסל יחד פשוט הסתדרה מעצמה. לא היה שום דבר מתוכנן בזה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully