וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוק ריברס מגלה: כך שכנעתי את קוואי לאונרד להגיע לקליפרס

על פי מאמן הקליפרס, בשיחות הגיוס עם הכוכב הוא לא דיבר בכלל על כסף, אלא "רק על לנצח". וגם: ג'ון וול מגיב לטענה שיש לו את החוזה "הכי גרוע בהיסטוריה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: החוזים הכי גדולים ביורוליג

מאמן לוס אנג'לס קליפרס דוק ריברס מספר בראיון בארה"ב כיצד עזר לגייס את קוואי לאונרד ופול ג'ורג' לקבוצה במהלך הקיץ הסוער. הכל החל כאשר לאונרד ישב בסלון ביתו של ריברס במאליבו, נציגי הקליפרס הציגו בפני הכוכב הגדול רשימה של שחקנים אפשריים שהיה רוצה לשחק לצדם, וקוואי נקב בשמו של פול ג'ורג'. "זה הבחור", אמר קוואי. עד סוף השבוע, ג'ורג' הובא לקליפרס בטרייד, לאונרד חתם, ומועדון שהתקשה להביא כוכבי על ללוס אנג'לס ב-35 שנות קיומו נכנס למועדון של הגדולים.

עבור דוק ריברס, לעומת זאת, זה לא דבר חדש. הוא עשה זאת כבר לפני 19 שנה באורלנדו, כשעזר לקבוצה להביא את גרנט היל וטרייסי מגריידי, והשתמש במה שלמד מאותה תקופה כדי להביא את הכוכבים לקליפרס הקיץ. "אני יכול ללמוד מזה, כי הייתה לנו אז הצלחה גדולה", הוא מספר.

שחקני לוס אנג'לס קליפרס קוואי לאונרד, פול ג'ורג'. GettyImages
ריברס ידע מה הוא רוצה לשמוע. קוואי/GettyImages

הדמיון בין הקבוצות גדול: המג'יק שחררו אז את פני הארדוויי, הקליפרס שחררו בשנה שעברה את בלייק גריפין, וכמו אז, באורלנדו, גם הפעם ריברס דחף את שחקניו להישאר תחרותיים ולא להישבר כדי להגיע לפלייאוף. לדבריו, שחקנים גדולים רוצים להצטרף לקבוצה תחרותית עם סגל שאפתן. וזה מה שלאונרד וג'ורג' ראו בקליפרס במהלך הפלייאוף האחרון. ואכן, ג'ורג' החמיא לקליפרס, התרשם מהכימיה ואמר בהצגתו בקבוצה ש"אפשר היה לראות את הקשר של השחקנים על המגרש".

כמו כן, ריברס למד מהו הדבר המכריע בגיוס שחקנים ואיך לגשת אליהם. "כל הדברים שאנשים חשובים שהם חשובים בגיוס שחקנים - אני לא חושב שקוואי בכלל רצה לדבר עליהם, אז לא עשיתי את זה", אמר ריברס, "דיברתי על לנצח, ועל כדורסל. קוואי הוא בנאדם רציני. ואני חושב שהרגשתי את זה איתו. אני חושב שהוא הרגיש את הרצינות שלי ועד כמה אני רציני בכל הנוגע לניצחון ועד כמה הוא רציני בשאיפתו לנצח, ולכן הוא הרגיש טוב עם החיבור".

עוד בוואלה!

הדרבי של לוס אנג'לס יוביל את משחקי חג המולד ב-NBA השנה

לכתבה המלאה
ג'ון וול, וושינגטון וויזארדס. AP
"אני הולך להוכיח את עצמי". וול/AP

* ג'ון וול, אחד השחקנים עם השכר הכי גבוה ב-NBA, טוען שהוא ראוי לחוזה הגדול. הגארד של וושינגטון חתם על חוזה של 207 מיליון דולר, שמותיר אותו במועדון עד 2023, אבל הוא לא צפוי לשחק בעונה הבאה בעקבות הפציעה והקרע בגיד האכילס. "אני ראוי לחוזה הזה", אומר וול, "כל המחשבה שלי מנותבת לזה - זה לא מגיע לי? כשאחזור, אני הולך להראות לכולם שהרווחתי את זה. לא מבקש הנחות, תמיד עבדתי בשביל מה שיש לי. להגיד שיש לי את החוזה הכי גרוע בהיסטוריה של ה-NBA, זה כל מה שהייתי צריך. אני יודע שהיכולת שלי תדבר בשבילי כשאחזור לשחק. אני הולך להוכיח את עצמי.

"אני לא שחקן שרוצה לשחק בהרבה קבוצות. אני רוצה לשחק רק במועדון אחד. אם זה יהיה על הפרק, הם נותנים לי את ההזדמנות לחזור, לא בשנה הזאת אלא בעונה שאחרי, ואם לא אשחק טוב, יעבירו אותי בטרייד. לא אכעס, כי נתנו לי הזדמנות להוכיח את עצמי. זה כל מה שאני מבקש.

"הדבר היחיד שאני לוקח מהפציעה הזאת זה אף פעם לא לקחת את המשחק כמובן מאליו. אף פעם. אף פעם. אני לא יכול לשלוט בפציעות. זה קורה. אי אפשר לשלוט בזה. יש כאלה שנשארים בריאים לנצח. יש כאלה שלא. אבל אל תיקחו את המשחק כמובן מאליו. מעולם לא עשיתי את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully