וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסר מזל להפועל באר שבע: חנן ממן נפצע וצפוי להחמיץ את הגומלין מול נורשפינג

12.8.2019 / 21:40

הקשר החל להתאמן כרגיל אחרי שהחלים מפציעה, סובב את קרסולו ונטש את האימון. ויטור עדיין לא התאושש מהזעזוע מוח וגם הוא ינוח שבוע נוסף. בכר ערך אימון מיוחד לשחקני הקישור וההתקפה

קובי אליהו

בשורות רעות להפועל באר שבע לקראת משחק הגומלין מול נורשפינג ביום חמישי. חנן ממן, קשרה של הקבוצה מהדרום שהתאושש לא מזמן מפציעה ארוכה בשרירי המפשעה, נפצע בשנית במהלך אימון הקבוצה. ממן סובב את קרסולו ונאלץ לנטוש את האימון הערב (שני) אחרי שהשלים שני אימונים מלאים עם הקבוצה ונראה בכושר טוב מאד. בעקבות התרחשויות אלה קרוב לוודאי שהקשר לא יהיה בסגל מול נורשפינג ביום חמישי הקרוב. בנוסף, התברר הבוקר שמיגל ויטור עוד לא התאושש לחלוטין מזעזוע המוח שספג, ולכן הוחלט להעניק לו מנוחה של שבוע נוסף. המשמעות היא שהבלם יחמיץ, מן הסתם, את המשחק ביום חמישי.

באר שבע חושבת גם התקפה לקראת הגומלין. הבוקר הגיעו שחקני הקישור וההתקפה לאימון מיוחד שמטרתו לחדד את הסיומת מול השער ואת התיאום בין כל שחקני החלק הקדמי. עד כה הצליחה באר שבע בעיקר במשחק הטקטי ובמשחק ההגנה: תוצאות החוץ בלאצ'י, אלמטי ונורשפינג לימדו על קבוצה עם אופי שיודעת מה שהיא רוצה מעצמה אבל יחד עם זה, עדיין רחוקה מלהרשים במשחק ההתקפה. ללא קשר לאימון הבוקר, הוזמנו כל השחקנים לאימון הערב.

מי שהופיע לאימון הערב אמש הוא מאור מליקסון, אחד מאלה שיכולים לסייע לקבוצה בחלק ההתקפי. הקפטן שלא היה זמן רב על הדשא עם השחקנים ערך איתם את חלקו הראשון של האימון והוא מאוד רוצה לחזור לפעילות מלאה. מליקסון עדיין לא קיבל את ההיתר להתאמן בצורה רגילה אחרי הסיבוך הרפואי שעבר עקב ניתוח הבקע שנערך לו.

בבאר שבע מאוד מרוצים מקצב מכירת הכרטיסים למשחק מול נורשפינג בטרנר. בסך הכל נמכרו כבר 8,500 כרטיסים - 6,000 מהם עוד בטרם נערך המשחק הראשון בשבדיה. בקבוצה בבאר שבע מאמינים שכ-12 אלף איש יגיעו לטרנר.

(עדכון ראשון: 06:32)

שחקן הפועל באר שבע, מיגל ויטור. קובי אליהו
שוב מושבת. מיגל ויטור/קובי אליהו
הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
ההתקפה תתפקד כראוי?/אתר רשמי, הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully