וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ויטור וקאריו צפויים לפתוח מול נורשפינג: "אסור לחשוב שכבר עלינו"

11.8.2019 / 20:20

הקבוצה פתחה את ההכנות לגומלין מול השבדים ובונה על אווירה ביתית: "רוצים להרגיש את טרנר כמו בימי האליפות". לפני ההגעה לטרנר: נורשפינה ניצחה 0:2 את אלפסבורג

פלייר מכבי תל אביב: איביץ' אחרי ההפסד לסודובה/עריכה: ניב מעוז

בהפועל באר שבע יפתחו הערב (ראשון) את ההכנות למשחק הגומלין מול נורשפינג בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. אחרי תוצאת התיקו הטובה בשבדיה ביום חמישי בלילה, נחתה הקבוצה ביום שישי בערב בישראל ומאז בעיקר משלימים השחקנים שעות שינה. "אסור לנו לחשוב שעלינו שלב", אמר הבוקר גורם בכיר בקבוצה. "ברק יעבוד עם השחקנים על הקטע המנטלי כי זה הדבר העיקרי השבוע. חייבים לבוא למשחק הגומלין בגישה נכונה כי תיקו עם שערים בחוץ עלול להיות משקר".

חוסה אנחל קאריו שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
בכר בונה על משחק הראש והגובה שלו גם בהגנה. קאריו/יוסי ציפקיס

ברמה הטקטית מקצועית תהיה חשיבה מאוד עמוקה לגבי ההרכב. חוסה אנחל קאריו הוא החלוץ השלישי אחרי נייג'ל האסלביינק ובן שהר אבל ברור שבמשחק מול השבדים הגבוהים והחסונים יש לו יתרונות על שני החלוצים האחרים, וזו הסיבה שדווקא הוא פתח כחלוץ המרכזי בשבדיה וסייע רבות להגנה במצבים הנייחים.

קאריו מועמד לפתוח גם בגומלין בטרנר. מי שאמור לחזור להרכב הוא מיגל ויטור, לגביו הוחלט כזכור לבסוף שלא יפתח בשבדיה בגלל אותו זעזוע מוח שספג לפני עשרה ימים בקזחסטן. בבאר שבע בונים מאוד על אצטדיון מלא ואווירה ביתית מושלמת. "אנחנו רוצים להרגיש את טרנר כמו בימי האליפות היפים אז גם קבוצות טובות יותר מנורשפינג באירופה, נפלו כאן", אמרו במועדון.

יריבתה של באר שבע נורשפינג ניצחה הערב את אלפסבורג המדורגת במקום העשירי בליגה השבדית בתוצאה 0:2. הקבוצה נהנתה משערים של אלכסנדר פראנסון (29) ושל רסמוס לאוריטסן (44) כדי לנצח כדי לסיים את ההתמודדות לפני הירידה למחצית. כעת מדורגת נורשפינג במקום השביעי בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully