וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: בישול לסולומון בניצחון של שחטאר, וייסמן כבש בהפסד וולפסברגר

שחקן הכנף הישראלי היה שותף מלא ל-1:2 על דינמו קייב, וייסמן לא מנע הפסד 5:2 לזלצבורג. גוטליב נפצע והוחלף ברוסיה, 90 דקות לניר ביטון בניצחון סלטיק

שחקן סלטיק ניר ביטון. GettyImages
הכנה מוצלחת לקלוז'. ביטון/GettyImages

* מנור סולומון שיחק 90 דקות ובישל את השער הראשון ב-1:2 היוקרתי של שחטאר דונייצק על דינמו קייב במחזור השלישי בליגה האוקראינית. שחקן הכנף הישראלי בישל לג'וניור מוראס את השער הראשון והאלופה נותרה מושלמת אחרי שלושה מחזורים.

* שון וייסמן כבש את שער הליגה השלישי שלו באוסטריה, אבל לא מנע מוולפסברגר הפסד 5:2 לאלופה רד בול זלצבורג. החלוץ הישראלי צימק ל-3:2 בדקה ה-78, אבל קבוצתו ניסתה להשוות וספגה פעמיים לפני הסיום. לווייסמן יש העונה 5 שערים ב-4 משחקים רשמיים.

* אדי גוטליב פתח בהרכב אורנבורג שנפרדה ב-2:2 מטאמבוב, אבל נפצע והוחלף כבר בדקה ה-34. לאורנבורג זו הייתה נקודה ראשונה העונה והיא עדיין מדורגת מתחת לקו האדום אחרי חמישה מחזורים בליגה הרוסית.

* סלטיק פתחה את העונה בסקוטלנד עם שביעייה מול סט. ג'ונסטון, והיום (שבת) היא הוסיפה חמישייה על חשבון מאת'רוול, עם 2:5 קליל בהכנה אחרונה לקראת גומלין מוקדמות ליגת האלופות מול קלוז' ביום שלישי. ניר ביטון, שעלה כמחליף לקראת סיום המשחק הראשון מול הרומנים, פתח הפעם בהרכב של ניל לנון והשלים 90 דקות בעמדת הבלם. בניגוד אליו, חאתם עבד אלחמיד קיבל מנוחה ולא נכלל בסגל.

* בירם כיאל ימשיך לחכות להופעת הבכורה שלו בצ'רלטון, לאחר שלא נכלל בסגל הערב למשחק הליגה מול סטוק סיטי. הישראלי צפוי להתלבש למשחק גביע הליגה מול פורסט גרין בהמשך השבוע.

שחקני וולפסברגר, שון וייסמן, רומנו שמידט. GettyImages
וייסמן חוגג את רומנו שמידט את ה-0:1. זה לא הספיק לוולפסברגר/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ניר ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully