וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: בישול לליאור רפאלוב ב-0:1 של אנטוורפן על ויקטוריה פלזן

הישראלי המשיך במומנטום בכושר הנהדר. 78 דקות לביטון ב-0:5 של לודוגורץ על דה ניו סיינטס, שער ובישול לצ'יבוטה ב-69 דקות. 90 דקות לכחילה ב-0:0 של אטרומיטוס מול לגיה ורשה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אריאל הרוש מדבר אחרי החתימה בספרטה רוטרדם

שמר על המומנטום: ליאור רפאלוב המשיך היום (חמישי) בכושר הנהדר שלו, ואחרי שכבש ב-1:4 על בוורן בליגה הבלגית, בישל את שער הניצחון ב-0:1 הביתי של אנטוורפן על ויקטוריה פלזן בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הקשר הישראלי מצא בדקה ה-29 את איבו רודריגס, שסובב כדור נהדר לרשת הצ'כית וסידר לקבוצתו ניצחון חשוב ומקדמה לקראת הגומלין בשבוע הבא.

* דן ביטון השלים 78 דקות והוחלף ב-0:5 הביתי של לודוגורץ על דה ניו סיינטס הוולשית. הבולגרים טיילו, ומי שכיכב היה מאוויס צ'יבוטה ששיחק 69 דקות, כבש (28), בישל לקלאודיו קשרו (65) והיה מעורב במהלך שהוביל לשער העצמי של ריאן הארינגטון (10).

* טל כחילה פתח כחלק ממערך שלושת הבלמים של אטרומיטוס והשלים 90 דקות טובות, כשקבוצתו חילצה 0:0 בפולין מול לגיה ורשה והעבירה את ההכרעה לגומלין ביוון.

* אלון תורג'מן הפצוע לא נכלל בסגל של אוסטריה וינה, שהפסידה 2:1 בבית לאפולון לימסול הקפריסאית.

* היריבות האפשריות של הישראליות בשלב הבא: מאלמו, שעשויה לפגוש את בני יהודה בפלייאוף, גברה בקלילות בביתה 0:3 על זרינסקי הבוסנית. גם פיינורד, היריבה האפשרית של הפועל באר שבע, לא התקשתה והביסה 0:4 את דינמו טביליסי ברוטרדם.

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן. AP
ממשיך בכושר הטוב שלו. ליאור רפאלוב/AP
לואיס סיניסטרה שחקן פיינורד. GettyImages
בדרך לבאר שבע? לואיס סיניסטרה מפיינורד חוגג/GettyImages
אריק לארסון שחקן מאלמו מול זריניסקי. רויטרס
גם מאלמו בדרך לפלייאוף. אריק לארסון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully