וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאקו קיבל את הספרה 9 שהייתה שייכת לאיקרדי, אותו אינטר דוחקת החוצה

הבלגי מתאקלם במילאנו ומכוון גבוה: "אני פה כדי להחזיר את הנראזורי לפסגה". הגעתו של החלוץ ממנצ'סטר יונייטד מסמלת את סיום דרכו של הארגנטינאי בסן סירו, אך בינתיים הוא דוחה את כל ההצעות

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: כריסטיאנו רונאלדו מקבל את פרס "מארקה"

אחרי חודשים של מאמץ מצד אינטר, מטרת הרכש העיקרית של הקיץ, רומלו לוקאקו בן ה-26, נרכש תמורת 80 מיליון יורו. הבלגי קיבל את הספרה 9 שהייתה שייכת למאורו איקרדי בשש העונות האחרונות, לכן ניתן להניח כי דרכו של הארגנטינאי באינטר נסתיימה, ומכירה עתידית נראית באופק.

לפי כלי התקשורת באיטליה, שמו של איקרדי קושר בחלון ההעברות למספר קבוצות ביניהן נאפולי, יובנטוס וגם רומא. למרות שהובהר לחלוץ הארגנטינאי כי הוא אינו נמצא בתכניות של אנטוניו קונטה הן באופן רשמי והן בשיחות אישיות, איקרדי דוחה את כל ההצעות שהוגשו לו ומסרב לעזוב את סן סירו.

היחסים בינו ובין המועדון מאוד מתוחים, ובאינטר הבהירו לחלוץ בתחילת הקיץ שאם יטרפד עסקאות עבורו, הקבוצה לא תאפשר לו לשחק במשך שנתיים עד שחוזהו בקבוצה יפוג. בעונה האחרונה איקרדי התאמן בנפרד מהקבוצה במשך חודשיים וסרט הקפטן נלקח ממנו אחרי משא ומתן ארוך וקשה סביב הארכת חוזהו. לאור המצב, באינטר מאוד היו רוצים למכור את החלוץ למרבה במחיר.

שחקן אינטר רומלו לוקאקו. אתר רשמי אינטר, אתר רשמי
ימלא את מקומו של איקרדי. לוקאקו/אתר רשמי, אתר רשמי אינטר

סגנית אלופת איטליה נאפולי נשארת הפייבוריטית להנחית אצלה את הארגנטינאי, אבל עד כה הצעותיה נדחו. רומא גם כן התעניינה בשחקן וביצעה כמה הצעות שמשלבות את מעברו של אדין דז'קו לסן סירו בתוכן אך ללא הצלחה. לפי "פוטבול איטליה", איקרדי כן מעוניין לעבור ליובנטוס, אך תרחיש שכזה יתאפשר רק אם פאולו דיבאלה יחליט לעשות את הדרך ההפוכה מטורינו למילאנו.

כעת לוקאקו יהיה האיש שייכנס לנעליו של החלוץ הארגנטינאי ויהפוך לאיש המרכזי בהתקפה של הנראזורי בעונה הקרובה. "רציתי לעבור רק לאינטר", אמר הבלגי עם הגעתו לאיטליה. "זה לא מקום בשביל כל אחד. אני פה כדי להחזיר את הנראזורי לפסגה".

למרות שהיו תהיות בקשר למשקלו ולגישתו בזמן ששיחק עבור מנצ'סטר יונייטד, האיטלקים החליטו שכן לרכוש אותו כיוון שהוא שחקן מוכשר לטענתם וכבש 42 שערים ב-96 משחקים במדי השדים האדומים. "אני חושב שאינטר זה המועדון הנכון עבורי, משהו שאני צריך", אמר לוקאקו לתקשורת האיטלקית. "זה אתגר עבורי לעזור לקבוצה לבנות את העתיד שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully