וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר מתכוון להחרים את משחק פתיחת העונה: "המאבק בין ברצלונה לריאל בשיאו"

הברזילאי ממשיך לנסות לכפות על פ.ס.ז' למכור אותו וצפוי להחמיץ את המשחק מול נים. בספרד טוענים: הסיכויים של בארסה וריאל להחתימו הפכו שווים

עריכת וידאו: מתן חדד

פרשת ניימאר מסרבת לגווע. אחרי שאמש (חמישי) ננעל חלון ההעברות באנגליה ופול פוגבה לא נמכר לריאל מדריד, גוברות ההערכות שהבלאנקוס יעשו מאמץ מיוחד כדי להחתים את הכוכב הברזילאי של פ.ס.ז', שנחוש לעזוב.

מצד שני, סגירת החלון באנגליה טמן בחובו עוד בשורה: פיליפה קוטיניו נשאר בברצלונה ולא חתם באחת מקבוצות הפרמיירליג הבכירות שהביעו בו עניין, מה שהתפרש על ידי עיתוני קטאלוניה כניסיון מכוון של בארסה להשאיר את האופציה להעבירו לפריס סן ז'רמן כחלק מעסקת ניימאר.

"המאבק בין ברצלונה לריאל מדריד על ניימאר הגיע לשיאו", ציינו ב"אס", וטענו שניימאר עדיין מעדיף לחזור לקטאלוניה, אבל כבר לא פוסל את האפשרות לעבור ליריבה המושבעת. "הקיץ ממש לא הסתיים מבחינת ריאל, וייתכן שעד פתיחת העונה היא תתפוס דג שמן. ניימאר כבר הוצע לקבוצה, והחלו בין הצדדים שיחות ראשוניות. אחרי שהאפשרות לעבור לפרמיירליג נסגרה, ריאל וברצלונה נשארו האופציות היחידות עבורו, ונכון לעכשיו נראה שהסיכוי של שתיהן להחתימו שווה".

שחקן פריס סן ז'רמן, ניימאר. AP
קטאלוניה, מדריד או פריס? ניימאר/AP

ב"מארקה" טענו שההישארות של פול פוגבה במנצ'סטר יונייטד תביא להאצה במגעים בין ריאל לניימאר, למרות שעבור זינדין זידאן מדובר ב"תוכנית חלופית ולא מתוכננת".

ב"אל מונדו דפורטיבו" הקטלאני, לעומת זאת, טענו שניימאר נותן עדיפות לברצלונה אבל מציב לה תאריך יעד - ה-20 באוגוסט. אם עד אז ברצלונה לא תגיע להתקדמות משמעותית במשא ומתן עם פריס סן ז'רמן, הוא יעבור לאפשרות של ריאל מדריד.

ניימאר אף פיזר אמש רמז על האפשרות שיעבור לריאל מדריד כשהעלה לרשת תמונה משותפת שלו עם זינדין זידאן ורונאלדו, מה שהגביר את השמועות לגביו.

כך או כך, ניימאר ממשיך לנסות לכפות על פריס סן ז'רמן למכור אותו. על פי דיווחים בצרפת, הוא מתכוון להחרים גם את משחק פתיחת העונה של הקבוצה בליגה הצרפתית נגד נים ביום ראשון בפארק דה פראנס. הוא נחוש לעזוב את המועדון עד סוף החודש.

עוד בוואלה!

"ברצלונה שלחה מסר לניימאר: אל תחתום בריאל, נגיש הצעה לפריס"

לכתבה המלאה

התמונה ה"מפלילה" של ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully