וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפטצ'י זועמת על בזבוזי הזמן וה"תיאטרליות" של בני יהודה: "זה אנטי-כדורגל"

המגן קיריל פטרוב רתח: "חייבים להעניש אותם בישראל על חוסר הספורטיביות". הפרשן האזרי סינן: "הם שחקני כדורגל או שחקני תיאטרון?"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

סיום סוער למשחק בין בני יהודה לנפטצ'י באקו בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הקבוצה האזרית אמנם קבעה 2:2 בתוספת הזמן, אבל זעמה על בזבוזי זמן כביכול מצידם של הזהובים, ועל ה"בונקר" שהעמידו במחצית השנייה כשהיו ביתרון של שני שערים.

מאמן נפטצ'י רוברטו בורדין ביקר את סגנון המשחק של בני יהודה בסיום וטען ש"הם באו רק להפריע", וגם השאלות התוקפניות של העיתונאים האזרים ליוסי אבוקסיס הוסיפו שמן למדורה, וגרמו למאמן לאיים לנטוש את המסע"ת.

אבל זה לא הסתיים בכך: במהלך המשחק ביקר פרשן הטלוויזיה האזרית את שחקני בני יהודה שוב ושוב, ואחרי שאחד מהם התפתל על הדשא לקראת שריקת הסיום, נשמע מסנן: "הם שחקני כדורגל או שחקני תיאטרון?"

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
העונש יגיע בגומלין? יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

גם המגן האוקראיני מילין פטרוב נראה נסער בסיום, והאשים את השופט בכך שנתן לגיטימציה ל"אנטי כדורגל" של בני יהודה. "אם היה שופט אחר כנראה שהיינו מנצחים. אנחנו תמיד באים בטענות לרמה של השופטים באזרבייג'אן, אבל אם זו הרמה של שופט פיפ"א, מה עוד יש להגיד?", ירה, ותקף את בני יהודה לקראת הגומלין. "נהיה חייבים להעניש אותם בישראל על ההתנהגות הלא ספורטיבית שלהם. בגומלין נשתדל לגרום להם לשחק כדורגל, כי זה לא מה שהם שיחקו פה הערב. נעלה למשחק עם מוטיבציה מיוחדת לנצח, נעשה את זה לטובת הכדורגל".

בתקשורת האזרית ציינו לרעה גם את התשובות ה"אגרסיביות" של יוסי אבוקסיס לשאלות העיתונאים, שלטענתם היו לגיטימיות לחלוטין. "בני יהודה שיחקה מלוכלך, והמאמן שלה עוד העז להצטדק אחר כך", כתבו באתר "ספורט אינפו".

כאמור, יוסי אבוקסיס היה קרוב לפוצץ את מסיבת העיתונאים בבאקו, בעקבות שאלותיהם של העיתונאים המקומיים שביקשו לדעת אם הוא לא מתבייש בצורת המשחק של שחקניו במחצית השנייה. המאמן ביקש לעבור לשאלה הבאה, ואחרי שנשאל האם הייתה זו הוראה שלו, הגיב: "אני מאוד מצטער, אבל לא אענה לשאלות מטופשות. אגיב רק לשאלות נורמליות. אם אין כאלה, אני אעזוב את מסיבת העיתונאים".

עוד בוואלה!

יוסי אבוקסיס איים לנטוש את מסיבת העיתונאים: "אתם שואלים שאלות מטופשות"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully