וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס איים לנטוש את מסיבת העיתונאים: "אתם שואלים שאלות מטופשות"

8.8.2019 / 22:24

העיתונאים בבאקו התלוננו על צורת המשחק של בני יהודה במחצית השנייה והכעיסו את המאמן. מאמן נפטצ'י בורדין: "הם באו רק להפריע"

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
האזרים הרגיזו אותו. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

תוצאת ה-2:2 נגד נפטצ'י באקו באזרבייג'אן, התקבלה בבני יהודה ברגשות מעורבים. מצד אחד, מחזיקת גביע המדינה כבשה שני שערי חוץ ולא הפסידה, אבל מצד שני איבדה יתרון 0:2 וספגה שוויון כואב בדקה ה-97.

יוסי אבוקסיס היה קרוב לפוצץ את מסיבת העיתונאים בבאקו, בעקבות שאלותיהם של העיתונאים המקומיים שביקשו לדעת אם הוא לא מתבייש בצורת המשחק של שחקניו במחצית השנייה. המאמן ביקש לעבור לשאלה הבאה, ואחרי שנשאל האם הייתה זו הוראה שלו, הגיב: "אני מאוד מצטער, אבל לא אענה לשאלות מטופשות. אגיב רק לשאלות נורמליות. אם אין כאלה, אני אעזוב את מסיבת העיתונאים".

עוד אמר אבוקסיס: "המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה מאוד. כבשנו שני שערים יפים והגענו לכמה מצבים נוספים לא רעים בכלל להבקיע לפחות שער נוסף. במחצית השנייה השחקנים שלנו היו קצת יותר עייפים והיינו עסוקים בלעשות הגנה. חבל על השער שספגנו בשנייה האחרונה, אבל אני מאוד גאה בקבוצה שלי".

אבוקסיס המשיך: "סיימנו את המחצית הראשונה של ההתמודדות, עכשיו מסתכלים על המחצית השנייה בשבוע באצטדיון המושבה. אני לא מתעסק במי פייבוריטית לקראת משחק הגומלין. נגיע בשבוע הבא וניתן את כל מה שיש לנו בשביל להשלים את המשימה. נפטצ'י קבוצה טובה מאוד, עם שחקנים טובים. כיבדנו אותם מאוד לפני המשחק הערב ונכבד אותם בדיוק באותה המידה לקראת הגומלין בשבוע הבא".

דור ג'אן אמר: "ברור שמבאס לקבל גול בדקה כזאת, אבל צריך לדעת לקחת גם את הדברים הטובים מהמשחק הזה. הבקענו שני שערי חוץ, המחצית הראשונה הייתה טובה. נצטרך להגיע לארץ ולהשלים את המשימה. יוסי הכין אותנו שבוע מראש מול מי אנחנו הולכים להתמודד. מדובר בקבוצה מאוד טובה, אבל הוכחנו כבר שגם מול יריבות טובות אנחנו יכולים לבוא ולעשות תוצאה טובה ולנצח. מוחה (מוחמד גדיר) נתן משחק מצוין, הוא שחקן מצוין שיכול לעזור לקבוצה והקבוצה יכולה לעזור לו. אנחנו שמחים שהוא פה והיום הוא הוכיח שהוא ראוי להיות פה".

seperator

רוברטו בורדין, מאמנה האיטלקי של נפטצ'י, לא אהב את הסגנון של בני יהודה ואמר במסיבת העיתונאים: "ארסנל טולה באה לשחק נגדנו כדורגל, בני יהודה התעסקה רק בלהפריע. ידענו שהם יחכו לנו עם 8-9 שחקנים בהגנה, ולפעמים הם שיחקו הם כולם מאחורי הכדור. היה קשה לתקוף ככה והם מאוד מסוכנים במתפרצות. היו לנו מצבים לפני שספגנו את השער השני, אבל החמצנו ושילמנו על כך. למרות זאת, הקבוצה נלחמה עד הסוף והצלחנו להשיג את השוויון. נצטרך לטפל במרווחים שנתנו להם בקישור ואני מאמין שנעלה לשלב הבא".

עוד הוסיף בורדין: "אני לא אדם אגרסיבי, אבל במחצית השנייה היריבה שלנו בכלל לא שיחקה כדורגל. בני יהודה רק העבירה זמן. רצינו לנצח, אבל אסור לזלזל ביריבה. הם שיחקו כדורגל חכם מבחינתם והשיגו את התוצאה הרצויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully