וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזר מאמן ליברפול: "אחרי הגמר מול ריאל מדריד השופטים חגגו ושרו בחדר ההלבשה"

פיטר קראביץ טוען: בזמן ששחקני ליברפול בכו, השופטים "שרו וחגגו עם ארגז בירה. זה היה נוראי". וגם: יורגן קלופ מסביר מדוע לא צירף אף שחקן בחלון ההעברות

אתר רשמי

בווידאו: ויין רוני עובר לדרבי קאונטי

עוזרו של יורגן קלופ בליברפול, פיטר קראביץ, חושף שאחרי ההפסד בגמר ליגת האלופות לריאל מדריד ב-2018 ניתן היה לשמוע את השופטים במשחק "שרים, חוגגים ושותים" בחדר ההלבשה. ליברפול הפסידה 3:1 לריאל בגמר בקייב אחרי שתי שגיאות בלתי נשכחות של השוער לוריוס קאריוס, וקראביץ הודה שהפתיע אותו לשמוע את התגובה של השופטים.

"בקייב חדר ההלבשה שלנו היה כמו חדר טיפול נמרץ", הוא מספר, "דמיין לך שאתה נכנס לשם והחבר שלנו, שכבר היה בבית חולים, חזר, כשהוא בכאבים וממרר בבכי, ואז אתה שומע את היריבים שלנו חוגגים את הניצחון. ואז, בחדר ההלבשה השני שלידנו, גם השופטים חגגו.

"אני לא יודע למה, אבל הם שרו שם וחגגו עם ארגז בירה. מבחינתנו זה היה נוראי. קשה היה למצוא את התגובה הנכונה. אבל זה חלק מהמשחק. אתה חייב להראות כוחות וגדולה גם בהפסדים. והתגובה הנכונה היא, 'נכון, הם באמת הכאיבו לנו, אבל לא הפילו אותנו. קיבלנו מכה, אבל זה לא נגמר'". כזכור, שנה לאחר מכן ליברפול הצליחה להחזיר לעצמה את הגביע, עם ניצחון בגמר 0:2 על טוטנהאם.

שחקן ריאל מדריד, מתאו קובאצ'יץ', מנחם את שחקן ליברפול, דיאן לוברן. רויטרס
שבר, ואחריו התאוששות. ליברפול/רויטרס

בינתיים יורגן קלופ מתייחס לעובדה שליברפול לא צירפה שחקנים חדשים בקיץ: "אסור לך לעשות העברה רק בגלל שמועדונים אחרים עושים. אין בזה היגיון. אתה צריך לבחון את הסגל שלך - האם אנחנו צריכים עוד שחקנים? אנשים אומרים שכן, אנחנו צריכים מחליפים למאנה, לסלאח, למי שלא יהיה. אבל השחקנים האלה כבר כאן.

"אז מה, אתה מביא מחליף ספציפי? מביא החתמה גדולה? אנשים חושבים ששחקנים ממועדונים אחרים, ממדינות אחרות, הם טובים יותר משחקנים שכבר נמצאים כאן, בלי שהוכיחו שום דבר, בלי ששיחקו כאן. מה שחדש נראה לפעמים יותר מרגש. זה כמו אוטו חדש. הרכב הישן שלך הוא אמין לחלוטין, אבל אתה רוצה חדש, שתוך שבועיים עלול להתקלקל. הוא נראה טוב יותר, אבל מתברר שלא כל כך טוב".

עוד בוואלה!

גווארדיולה הודה אחרי הניצחון על ליברפול: "הפער בין הקבוצות הוא רק אינץ'"

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו מנחם את שחקן ליברפול מוחמד סלאח. רויטרס
יום כואב למועדון. ליברפול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully