וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליק החמיץ, ראקיטיץ' העניש: 1:2 לברצלונה על נאפולי במיאמי

ללא מסי, הקטלאנים ניצחו במפגש הראשון מבין השניים מול הפרטנופי בארצות הברית משער של הקרואטי בדקה ה-79. גם בוסקטס כבש (38), אומטיטי איזן עם עצמי (42), בכורה לג'וניור

עריכת וידאו: מתן חדד

ברצלונה ונאפולי ערכו הלילה (בין רביעי לחמישי) את משחק ההכנה הראשון מבין שניים שייערכו ביניהן בארצות הברית, הפעם במיאמי. הקטלאנים היו אלה שניצחו הפעם 1:2, אחרי שקיבלו תמיכה גדולה באצטדיון הארד רוק שהיה מלא מפה לפה, ובעוד שלושה ימים השתיים תפגשנה בשנית במישיגן.

ארנסטו ואלוורדה החליט להשבית את ליאו מסי הפצוע מהמשחק, אבל האלפים ביציעים קיבלו משחק מהנה גם בלעדיו. מלבד מסי, שתי הקבוצות עלו בהרכבים חזקים כשברצלונה פתחה את לואיס סוארס, אנטואן גריזמן, סרג'י בוסקטס וגם הבלם החדש ג'וניור פירפו, שערך הופעת בכורה במדי הבלאוגרנה. מנגד, הפרטנופי לקחו גם הם ברצינות את המשחק, ופתחו עם חוסה קאייחון, דריס מרטנס ולורנצו אינסינייה.

איבן ראקיטיץ', ברצלונה חוגג. רויטרס
יופי של גול. ראקיטיץ'/רויטרס

ברצלונה, ששלטה בפתיחת המשחק, עלתה ליתרון בדקה ה-38 מבעיטה חזקה של סרג'י בוסקטס לפינה מ-20 מטר, אחרי בישול של ריקי פוץ' המדובר, שקיבל אף הוא צ'אנס ב-11 והראה הרבה ניצוצות. השוויון של נאפולי הגיע כבר אחרי ארבע דקות: חוסה קאייחון היתל בג'וניור ברחבה ובעט לכיוון המסגרת, וסמואל אומטיטי רשם ניסיון הרחקה לא מוצלח שדחק את הכדור לרשת.

המחצית השנייה הייתה לא פחות מעניינת: עוסמאן דמבלה בעט לקורה, נטו הציג יכולת טובה בשער של בארסה, לואיס סוארס פספס פעמיים, אבל ההחמצה הגדולה של המשחק הגיעה בדקה ה-75, כשארקדיוש מיליק החטיא נגיחה מחמישה מטרים מול שער חשוף. העונש הגיע ארבע דקות לאחר מכן: הגנת נאפולי לא הצליחה להרחיק כדור רוחב של דמבלה, ואיבן ראקיטיץ' בעט בעוצמה את הריבאונד מקצה הרחבה לרשת.

עוד בוואלה!

"ריאל מדריד הציעה לפריס 120 מיליון יורו + מודריץ' תמורת ניימאר"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully