וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 7.8: הושלמה עסקת קאנסלו-דנילו, לוקאקו בדרך לאינטר

סיטי שילמה ליובנטוס 37 מיליון יורו בנוסף למגן. יונייטד מוכנה לשלם לבילבאו 88 מיליון יורו על איניאקי וויליאמס, סידיבה חתם באברטון, טירני בדרך לארסנל, בלם חדש למילאן, וולבק חתם בווטפורד, זאהה דורש לעזוב

עריכה: מתן חדד

העברות

* אחרי מואיז קן, אברטון ממשיכה להתחזק. הקבוצה הודיעה על החתמתו של ג'יבריל סידיבה המגן הימני של מונאקו. סידיבה הושאל תמורת 2.5 מיליון יורו, עם אופציה לרכישה בתום העונה תמורת 14 מיליון יורו.

* הושלמה עסקת ז'ואאו קאנסלו ודנילו. המגן הפורטוגלי חתם במנצ'סטר סיטי, שתשלם ליובנטוס כ-37 מיליון יורו בתוספת המגן הברזילאי שעשה את הדרך ההפוכה. קאנסלו חתם אצל האלופה האנגלית עד קיץ 2025. דנילו חתם ביובה עד קיץ 2024.

* בויאן קרקיץ' ממשיך בנדודים. ילד הפלא של ברצלונה לשעבר חתם במונטריאול אימפקט מה-MLS.

* דויד נרס, שהיה מחוזר על ידי קבוצות רבות באירופה ובכללן מנצ'סטר יונייטד, החליט להישאר באייאקס והאריך את החוזה שלו אצל אלופת הולנד עד 2023.

* דני וולבק מצא בית חדש לאחר שסיים את חוזהו בארסנל, וחתם בווטפורד לשלוש שנים.

* מילאן רכשה את בלם פלמנגו לאו דוארטה בן ה-23 תמורת 11 מיליון יורו. דוארטה חתם לחמש שנים ויחליף את כריסטיאן ספאטה, שעבר לגנואה.

* קווין טראפ חוזר לאיינטרכט פרנקפורט. השוער ששיחק במועדון מ-2012 עד 2015 שב מהספסל של פריס סן ז'רמן וחתם לחמש שנים.

* איברהים אמאדו הושאל לעונה אחת מסביליה לנוריץ' סיטי תמורת 1.5 מיליון יורו, כאשר בסוף העונה תהיה אופציית רכישה ב-10 מיליון יורו. הקשר האחורי נרכש לפני שנה על ידי הספרדים ב -15 מיליון יורו.

* מנצ'סטר סיטי רכשה את הקיצוני הפורטוגלי בן ה-18 פליקס קוראה מספורטינג ליסבון תמורת 3.5 מיליון יורו. קוראה היה אחד מכוכבי נבחרת הנוער של פורטוגל, שהגיעה לגמר אליפות אירופה בקיץ.

* בלם פיינורד ג'רמייה סנט ג'אסט בן ה-22 השלים את העברתו למיינץ תמורת 9 מיליון יורו.

* קריסטל פאלאס שאלה את קשר ריאל בטיס ויקטור קמראסה בן ה-25, שבילה את העונה החולפת כמושאל לקרדיף. "אני שמח מאוד להיות כאן", אמר השחקן, "ואני מתרגש ומחכה כבר להתחיל לעבוד עם חבריי החדשים".

רוברט לבנדובסקי, באיירן מינכן חוגג. רויטרס
לוחץ לצרף שלושה שחקנים נוספים. לבנדובסקי/רויטרס

שמועות

* על פי "סקיי", ארסנל הגיעה לסיכום עם סלטיק על העברתו של קירן טירני. התותחנים צפויים לשלם כ-25 מיליון ליש"ט על המגן.

* טוטנהאם הגיעה לסיכום עם ריאל בטיס על רכישתו של ג'יו לו סלסו ועכשיו היא מקווה להשלים את העסקה ולהחתים את הארגנטינאי עד סגירת חלון ההעברות. התרנגולים גם במו"מ כדי להשלים את רכישת ריאן ססניון מפולאהם.

* בספרד טוענים שמנצ'סטר יונייטד מוכנה לשלם לאתלטיק בילבאו את סעיף השחרור של איניאקי וויליאמס - 88 מיליון יורו.

* אינטר ומנצ'סטר יונייטד הגיעו לסיכום על העברתו של רומלו לוקאקו. ג'אנלוקה די מארציו העיתונאי האיטלקי האמין מדווח שהעסקה סגורה עקרונית, ונותרה רק החתימה.

* ב"ל'אקיפ" מדווחים שדויד לואיז סירב להתאמן עם צ'לסי כיוון שהוא מעוניין לחצות את הכביש ולעבור לארסנל. על פי הדיווח, התותחנים נמצאים במו"מ מתקדם עם צ'לסי בנוגע להעברתו של הבלם הוותיק. לידיעה המלאה

* ב"סקיי" טוענים שווילפריד זאהה פנה לקריסטל פאלאס בבקשה לעזוב. אברטון כבר הציעה 70 מיליון ליש"ט בנוסף לג'יימס מקארתי וג'נק טוסון - אך נדחתה.

* פיליפה קוטיניו דחה את ההצעה שהוגשה לו מטוטנהאם ונראה שלא יעבור אליה בחלון ההעברות הנוכחי. גם ברצלונה וגם הברזילאי מעדיפים עסקה קבועה ולא השאלה, אבל קשה להאמין שקבוצת פרמיירליג תסכים לשלם 80 מיליון ליש"ט תמורת השחקן.

* ברצלונה מוכנה למכור את ארתורו וידאל, כך על פי "מונדו דפורטיבו". הצעה רשמית עדיין לא התקבלה, אולם בספרד טוענים שאינטר היא אחת המתעניינות בכוכב נבחרת צ'ילה.

* על פי "אס", מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם הפסיקו את המגעים בנוגע לכריסטיאן אריקסן, לאחר שהכוכב הדני הודיע לאולה גונאר סולשיאר שברצונו להמשיך את הקריירה מחוץ לאנגליה. ריאל מדריד כמובן בתמונה, וכך גם אתלטיקו מדריד.

* לפי "דיילי מייל" הבריטי רומלו לוקאקו מקווה שהעסקה להעבירו לאינטר תושלם לפי סוף חלון ההעברות. החלוץ הבלגי נעדר ללא אישור מאימוני מנצ'סטר יונייטד במשך יומיים ונקנס בסכום של 400,000 ליש"ט. בעוד החלוץ נמצא בבלגיה, סוכנו המריא ללונדון כדי לנסות להגיע לסיכום על עזיבתו.

* אם אכן יעזוב, יונייטד עשויה לפנות לפרננדו יורנטה, שסיים את חוזהו בטוטנהאם.

* מונאקו מעוניינת בוויסאם בן ידר שחקנה של סביליה. במידה ורדאמל פלקאו יעזוב את המועדון, הצרפתי- טוניסאי בן ה-28 הוא היעד החם של הקבוצה מהנסיכות. הפער כרגע הוא כלכלי, כאשר סעיף השחרור של השחקן עומד על 40 מיליון יורו, ומונאקו מוכנים לשלם רק 20 מיליון.

* לפי הסאן ארסנל מאד קרובה להשאלתו של פליפה קוטיניו מברצלונה. העיתון הבריטי מדווח שפרטי העסקה כבר נסגרו וכי המגעים בין שתי הקבוצות הואצו כאשר ארסנל התארחה בקאמפ נואו במסגרת גביע גאמפר.

* עוד לפי הסאן, אברטון מעוניינת בעוד שני שחקני חיזוק רגע לפני שנסגר חלון ההעברות: פיקאיו טומורי מגנה בן ה- 21 של צ'לסי, ונתן אקה בן ה-24 בלמה של בורנמות'.

* לפי המירור ארסנל הגיעה לסיכום עם יובנטוס על רכישתו של הבלם דניאלה רוגאני בן ה-25. כעת מתבצע מירוץ כנגד הזמן להחתמתו לפני תום מועד ההעברות באנגליה.

שחקן מנצ'סטר יונייטד רומלו לוקאקו. רויטרס
נטען שהוא נקנס בסכום של 400,000 לי"שט. רומלו לוקאקו/רויטרס

* בורנמות' שאלה את קשר ליברפול הארי ווילסון תמורת 2.5 מיליון ליש"ט. לאדומים-שחורים אין אפשרות רכישה בתום עונת ההשאלה. גם ליברפול וגם ווילסון הוולשי בונים על עתיד משותף.

* חלוץ לידס קמאר רוף עבר לאנדרלכט תמורת 6 מיליון יורו. האנגלי בן ה-26, שגדל במחלקת הנוער של ווסט ברומיץ', מצטרף לקבוצה של וינסנט קומפני.

* חלוצה הפורטוגלי של שפילד וונסדיי מהצ'מפיונשיפ לוקאס ז'ואאו עבר לרדינג מאותה הליגה תמורת 5.4 מיליון יורו.

* אס: ההסכם בין ריאל מדריד לדוני ואן דה בייק כבר מוכן, ואייאקס צפויה למכור את הקשר עבור סכום שנע בין 50 ל-60 מיליון יורו. לא ברור אם ההולנדי יגיע רק אם פול פוגבה לא יוחתם בריאל, או שפלורנטינו פרס מתכנן לרכוש את שני הכוכבים. כך או כך, ריאל צפויה למכור עוד שחקנים כדי לעמוד בחוקי הפייר פליי.

* פלמנגו מתעקשת להחתים את מריו באלוטלי, ומוכנה גם למצוא לאחיו אנוק מקום בקבוצת בואביסטה שמשחקת בליגה הרביעית במדינה.

* לפי פלאזה דפורטיבה הספרדי, ולנסיה גם כן הצטרפה לרשימת המתעניינות באנחל קוראה. למרות שמתקיים משא ומתן בין אתלטיקו מדריד למילאן על השחקן, ולנסיה מוכנה לצרף אותו אם רודריגו מורנו יעזוב את העטלפים.

* לפי אסטדיו דפורטיבו הספרדי ויאדוליד מעוניינת בשני שחקנים שמיועדים לעזוב את סביליה, רוקה מסה וסרג'י גומס.

* למרות הדיווחים על התקדמות משמעותית במשא ומתן בין יובנטוס לטוטנהאם על העברת פאולו דיבאלה, נראה שהחלוץ הארגנטינאי מכשיל בעצמו את העסקה. על פי דיווח ברשת סקיי איטליה, דיבאלה דורש להיות המשתכר הגבוה בקבוצה, יותר מהארי קיין, ובאופן כללי עושה סימנים של מי שלא מעוניין להצטרף לקבוצה באמת. על פי הדיווח, המעבר לטוטנהאם "לא מאוד סביר, ואם דיבאלה יעזוב את יובנטוס, זה יהיה לפריס סן ז'רמן".

פאולו דיבאלה, נבחרת ארגנטינה. רויטרס
רק לפריס? דיבאלה/רויטרס

* לסטר משתמשת בכסף הגדול שקיבלה ממכירת הארי מגווייר: דניס פראט מסמפדוריה צפוי לעבור אל השועלים אחרי שכבר סיכם שם ושני המועדונים נמצאים על סף סיכום בקשר לפרטי המכירה.

* ווטפורד דחתה הצעה בסך 36.7 מיליון ליש"ט תמורת קשרה עבדולאי דוקורה מאברטון. כמו כן, קבוצתו של חאבי גרסיה קרובה לסיכום עם ראן על רכישתו של הקיצוני שלה עיסמאילה סאר.

* ב"בילד" מפרסמים ששחקני באיירן מינכן מפעילים לחץ על ההנהלה לבצע החתמות נוספות. רוברט לבנדובסקי פנה אל ההנהלה ודרש שתחתים שלושה שחקנים נוספים ומנואל נוייר "מצפה" לסגל שיתאים לזכייה בליגת האלופות.

* דייבי קלאסן מוורדר ברמן אמר בראיון כי אין לי כוונה לעזוב את הירוקים למרות שלאציו מעוניינת בו. "אני לא חושב על עזיבה", אמר ההולנדי, "בכל מקרה אני אשאר כאן בעונה הקרובה".

* בצרפת מדווחים ששאלקה מעוניינת בחלוץ מונפלייה גאטן לאברוד בן ה-25. כזכור, הרויאל בלוז מכרו במהלך חלון ההעברות הנוכחי את ברל אמבולו לבורוסיה מנשנגלדבאך.

* ארסנל מעוניינת בבלם ר.ב. לייפציג דאיוט אופמקאנו, אבל הגרמנים לא מוכנים להתפשר על מחיר שנמוך מסעיף השחרור שלו שעומד על 100 מיליון יורו. הקבוצה של יוליאן נאגלסמן רוצה מאוד את אמיל סמית' רואו, שהושאל אליה מהתותחנים בחצי העונה החולפת והוא עשוי להיכנס כחלק מעסקה, אם תהיה כזו.

* ניוקאסל לא מוותרת על המגן הימני של אמיין אמיל קראפט, שרק עכשיו נרכש על ידי הצרפתים אחרי עונת השאלה מבולוניה. המג'פייז כבר הציעו 2.5 מיליון יורו תמורת השבדי, אבל נדחו.

* די.סי יונייטד מחפשת מחליף לוויין רוני, שיעבור לדרבי קאונטי בינואר ומי שעשוי להצטרף אליה הוא לא אחר מאשר קשר ארסנל מסוט אוזיל. האמריקאים צפויים להיפגש עם נציגיו של אוזיל בשבוע הבא.

* עתידו של מורגן שניידרלין עדיין לא ברור. הקשר הצרפתי בן ה-29 של אברטון מחוזר על ידי פנרבחצ'ה ובשיקטאש, והוא עצמו עשוי להסכים לעבור כיוון שמעמדו התערער לאחר שהטופי'ז רכשו את פביאן דלף וז'אן פיליפ גבאמן בקיץ.

* קריסטל פאלאס קרובה להשלים את רכישתו של קשר אברטון ג'יימס מקארת'י תמורת 8.5 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully