וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק השאלות של הפועל באר שבע: הלבטים לקראת נורשפינג

8.8.2019 / 6:35

ברק בכר בדרך כלל מקבל החלטות בקלות, אבל המשחק מול נורשפינג (21:00, ספורט 1) גורם לו להרבה מאוד כאב ראש. בקבוצה רוצים להפיק לקחים מקייראט: "חייבים לשפר את משחק המעבר אחרי איך שנראינו בקזחסטן"

עריכת וידאו: מתן חדד

כבר הרבה זמן שברק בכר לא שבר את הראש כל כך הרבה על האחד עשר שהוא יעלה למשחק כמו שהוא עושה לקראת נורשפינג (21:00, ספורט 1). בדרך כלל זה קורה למאמן הפועל באר שבע הרבה יותר מהר וההחלטה מתיישבת בראש בקלות. לעתים כבר בתחילת שבוע השחקנים מרגישים מי יפתח בהרכב, הרבה לפני יום המשחק. אמש בנורשפינג אף אחד מהם לא היה מוכן לשים את הכסף שלו על הבחירה של המאמן שלהם הערב.

גם בכר לא החליט. יותר מדי שאלות לקראת המפגש הזה מול השבדים. יותר מדי לבטים. האם מיגל ויטור מספיק בריא ומוכן כדי לעלות בהרכב במשחק כל כך אינטנסיבי אחרי שרק לפני שבוע סבל מזעזוע מוח? האם לשחק עם שלושה בלמים כדי לצופף עוד יותר את האמצע? מי ישחק במקרה כזה על הקו השמאלי? האם להעלות את החלוץ הספרדי חוסה אנחל קאריו כחלוץ המרכזי גם כדי לגנוב שער חוץ בכדור נייח אבל בעיקר כדי שהוא יעזור להגנה בקרנות ובכדורים הנייחים של השבדים הגבוהים?

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
הרבה מאוד סימני שאלה. ברק בכר/יוסי ציפקיס

במלון בו מתאכסנת הקבוצה מאז נחתה בנורשפינג שלשום סיפרו כי מורגש שבכר מאוד דרוך ורציני. ביחד עם עוזרו גיא צרפתי ושאר אנשי הצוות הם ניסו בשלושת הימים האחרונים ללמוד כל פרט על היריבה. ללקט כל שביב של מידע שיכול לעזור ויש הרבה משתנים חדשים במשחק כזה. ראשית זה הדשא הסינטטי הפחות מוכר לכדורגלן הישראלי שיחכה הערב לשחקני הפועל באר שבע. שנית זה מזג האוויר השונה כל כך מזה שהם מכירים מהקיץ הישראלי עם אופציה לגשם הערב. ויש גם את המפגש מול קבוצה מאוד פיזית ומהירה. קבוצה אתלטית שנהנית מאוד מקהל ביתי תומך ונלהב.

"יש שתי נקודות בתכנית המשחק של ברק", סיפר אמש אחד משחקני הקבוצה. "הראשונה לא לגמור את הסיפור כבר פה עם איזו מפלה והשנייה היא לכבוש שער חוץ יקר מאוד. כשאתה יוצא למשחק חוץ ראשון אתה צריך לדאוג לא לחטוף יותר מדי ובעיקר לכבוש שער אחד קטן שיכול להיות מאוד גדול לגומלין".

הדשא הסינטטי באיצטדיון של נורשפינג דווקא מצא חן בעיני כמה משחקני הפועל באר שבע שלא מצאו בו הבדל גדול מהדשא הטבעי שהם מכירים. יותר הטרידה היריבה. "הכדורגל השבדי מתקדם בשנים האחרונות", אומרים בהפועל באר שבע. "חייבים לשפר את משחק המעבר אחרי איך שנראינו בקזחסטן בשבוע שעבר. היציאה מהגנה להתקפה היתה רעה מאוד. מסירות לא מדוייקות שלנו, שליטה מועטה בכדור. אלה פרמטרים שנהיה חייבים לשדרג כדי לחזור עם תוצאה טובה לטרנר. חייבים להביא את ההכרעה לטרנר".

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע: שון גולדברג צפוי לפתוח כבלם מול נורשפינג

לכתבה המלאה
מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
האם לסכן אותו כבר הערב? מיגל ויטור/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully