וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס על דילמוני: "מתייחס לשחקנים שפה", ורמוט: "נגד תופעת המנודים"

מאמן הפועל חיפה סירב להתייחס להתעלפות של המגן אחרי ה-1:1 מול הפועל כפר סבא, הקשר הוסיף: "זו סיטואציה לא נעימה"

אופיר חיים מאמן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
אופטימי לגבי העונה שבפתח. אופיר חיים/ברני ארדוב

הפועל כפר סבא והפועל חיפה נפרדו הערב (רביעי) ב-1:1 במסגרת המחזור השלישי בבית א' של גביע הטוטו. רוי רונן כבש עבור הירוקים בדקה השמינית, אלמוג בוזגלו איזן בדקה ה-22.

מאמן הפועל כפר סבא אופיר חיים: "אני מצפה לראות שיפור ברמת המשחק ואז גם ננצח. נכון שאומרים שיותר קל לעבוד כשמנצחים, אבל אנחנו חייבים להשתפר ברמת המשחק. במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר, הניצחון הראשון גם יגיע. הכול בסדר, אנחנו לא בפאניקה. חסרים לנו שחקנים, אבל אני מצפה ליותר מחויבות מהשחקנים. מי שלא מחויב ב-99% לא ישחק.

על יגאל בקר: "הוא ילד מקצוען ומחויב. אני אוהב אותו ומאמין בו. היה לו חלק בעלייה שלנו. יש לנו שני שוערים טובים". על אביב סולומון: "נראה את ההתפתחויות, יש עוד שני שחקנים שאנחנו רוצים. עם עוד שניים או שלושה שחקנים, אני מאמין שנוכל להפתיע".

חיים סילבס מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
סירב להתייחס לעניין דילמוני. סילבס/ברני ארדוב

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס: "אנחנו פה כדי לנצח ולא עמדנו במטרה. הייתי מרוצה מחלקים רבים של המשחק. היינו אמיצים במשחק שלנו, זה עלה לנו בכמה מתפרצות מסוכנות. אנחנו התקפיים והולכים קדימה. אנחנו צריכים לשים את הדגש על איך אנחנו עוצרים מתפרצות. השתלטנו על המשחק, הגענו למצבים. הצלחנו לחזור מבחינת התוצאה והגענו להרבה מצבים. הראינו דומיננטיות. אני די מרוצה מצורת המשחק. בימים רגילים, היינו כובשים לפחות שער נוסף".

סילבס נשאל לגבי הסגל שלו ואמר בחיוך: "תמיד צריך חיזוק. אנחנו מאמנים ותמיד מתבכיינים. הגיעו שחקנים חדשים ואנחנו עובדים קשה כדי ליצור סגל מאוזן. יש לנו שחקנים מספיק טובים וקבוצה מספיק טובה ואנחנו נהיה בסדר".

על דילמוני ומה שקרה איתו אמר המאמן: "אני מדבר על שחקנים שנמצאים כרגע ויש לנו מספיק שחקנים טובים".

קשר הפועל חיפה גילי ורמוט אמר: "הרגשתי בסדר, הרגשתי טוב. חבל שלא הצלחנו להכריע את המשחק בדקות האחרונות. באנו לנצח והגענו לכמה מצבים. חבל שלא נכנס, אבל בסדר זה גביע הטוטו ונמשיך הלאה. אנחנו בשלבי גישושים של העונה, אנחנו לומדים אחד את השני, החלוץ הגיע ושיחק היום בפעם הראשונה, בקרוב גם הקשר ישחק. אני מאמין שממשחק למשחק נשתפר וניראה טוב יותר. הפועל חיפה יכולה להתמודד בין מקום 10-4, זה תלוי איך יוצרים מומנטום. בסך הכול תהיה ליגה שוויונית".

על מה שקרה לחן דילמוני אמר ורמוט: "הלכתי לנוח צהריים וראיתי מה שקרה עם חן דילמוני, הוא קרוב אליי. זו סיטואציה לא נעימה, אני שולח לו חיזוקים, הוא חבר שלי. אני נגד תופעת המנודים, זה לא הוגן כלפי השחקנים ולא עושה טוב למועדון בתקשורת. הפועל חיפה זה מועדון משפחתי שכולם רוצים לבוא אליו לשחק. אני מקווה שזה יישאר כך. אני קורא כל הזמן על עוד קבוצות שעושות את זה ומקווה שזה ייפסק".

עוד בוואלה

חן דילמוני הזהיר כי אינו מרגיש טוב, התאמן בכל זאת, והתעלף

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully