וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן דילמוני הזהיר כי אינו מרגיש טוב, התאמן בכל זאת, והתעלף

7.8.2019 / 15:01

המגן המנודה של הפועל חיפה נאלץ להתאמן בחום הכבד, לאחר שלא נענו לבקשתו להחסיר את האימון. מהמועדון נמסר: "שוקלים את צעדינו החוקיים מול פרסומי לשון הרע של דילמוני"

פלייר אימון הפועל חיפה/יח"צ

בווידאו: אימון המנודים של דילמוני ושוקרני

מגנה "המנודה" של הפועל חיפה, חן דילמוני, אולץ להתאמן היום (רביעי) בשיא החום, התעלף ופונה לבית החולים רמב"ם. המגן השמאלי חזר להתאמן אתמול עם שאר "המנודים", אחרי שבשבוע שעבר הורשה להתאמן עם שאר חברי קבוצתו.

לוואלה! ספורט נודע שבמהלך שעות הבוקר ניסה דילמוני להשיג את אנשי המועדון ולעדכן אותם על כך שהוא אינו חש בטוב, אך הוא לא זכה למענה. המגן הגיע למתחם ושוב התאמן ללא חבריו, שיחקו חלק במשחק גביע הטוטו הערב. במהלך האימון דילמוני לא חש בטוב, התעלף ואנשי המועדון ששהו במקום הזמינו לו אמבולנס.

חן דילמוני הפועל חיפה. אתר רשמי
חן דילמוני/אתר רשמי

בין הצדדים ישנה מתיחות קשה כבר תקופה, זאת לאחר שהמגן ביחד עם רועי שוקרני, מנודים למעשה מהקבוצה ומתאמנים לבד. דילמוני צפוי להגיש בימים הקרובים תביעה לבית הדין לעבודה. בהפועל חיפה הגיבו לטענותיו ומסרו באמצעות עורכת הדין מירב מנור רוזנפלד: "חן דילמוני פרסם את מכתב טענותיו חסרות השחר נגד הפועל חיפה בתקשורת, בעודו מחפש קבוצה כפי שפורסם, כנראה על מנת לתרץ את עזיבתו הצפויה את הפועל חיפה".

עוד נמסר: "דילמוני התבקש למצוא מועדון חדש כבר בחודש ינואר. סוכנו התחייב למצוא לו קבוצה, אך במקום לעשות זאת הוא בוחר להטיל רפש במקום שמפרנס אותו. הוא זוכה בהפועל חיפה לכל מעטפת התנאים הספורטיבים והחומריים המעולים הנדרשים לו לביצוע ההסכם עימו ולתחזוק הקריירה הספורטיבית שלו לרבות תכנית אימונים, אימונים עם מאמן בכיר, טיפול רפואי מיטבי וקיום כל סעיפי ההסכם עימו כולל ההפרשות הפנסיוניות ויתר הזכויות".

"מנגד, וכנראה עקב חוסר שביעות הרצון המקצועית של הפועל חיפה מדילמוני, "גמל" דילמוני להפועל חיפה בטענות שלא היו ולא נבראו בדבר "נידוי" כביכול ויתר המצאות מופרכות, בהפצת סרטונים "מבושלים", בהתססת חדר ההלבשה והפצת דיבה באמצעי התקשורת", המשיכו במועדון. "הפועל חיפה מעדיפה שלא לנהל את יחסי העבודה עם שחקניה באמצעי התקשורת, אולם לצערה פרסומי לשון הרע התכופים של דילמוני אילצו אותה להגיב. הקבוצה שוקלת את צעדיה החוקיים מול פרסומי לשון הרע של דילמוני והיא מקווה כי יקבל את הייעוץ המתאים כדי לחדול מהם לאלתר".

רועי שוקרני עם חן דילמוני המנודים של הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
"טענות שלא היו ולא נבראו". דילמוני עם שוקרני/לילך וייס רוזנברג

"ארגון השחקנים חוזר ומגנה את תופעת המנודים", נמסר מארגון השחקנים. "הארגון קורא למנהלת הליגות להאיץ את המגעים המתקיימים בין הצדדים ולהכניס לתקנון המנהלת ולחוזה האחיד של השחקנים סעיף אשר ימנע חזרתם של מקרים הדומים למקרה של חן דילמוני. לא יכול להיות שבשנת 2019 ראשי הקבוצות בכדורגל הישראלי ירשו לעצמם לפעול בשיטות נלוזות שכל מטרתן לשבור את השחקן ולגרום לו להסכים להפרת החוזה שיש לו עם המועדון. נידוי שחקנים מחדר ההלבשה של הקבוצה ושליחתם להתאמן בשיא החום לבד, היא פגיעה קודם כל בכבוד השחקן ובזכות הבסיסית שלו להוכיח יכולת ולהתפרנס, אבל היא גם פגיעה בתדמית הכדורגל הישראלי שכל כך חשובה לכולנו. ארגון השחקנים קורא לכל ראשי הקבוצות להוציא את הראש מן האדמה ולהחליט באומץ שלא עוד".

* קשרה של הפועל חיפה רועי שוקרני חתם בהפועל נוף הגליל (לשעבר נצרת עילית) מהליגה הלאומית. שוקרני, שקיבל הודעה שהוא לא בתוכניות המקצועיות של הקבוצה ואף התאמן בנפרד מהקבוצה כמו חן דילמוני כחלק ממנודי הפועל חיפה, נפרד היום מחיפה ועוזב לקבוצה מהלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully