וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה במו"מ מתקדם עם צ'ארון שרי

7.8.2019 / 18:29

הירוקים הציעו לקשר ההולנדי של קייסריספור בעונה החולפת חצי מיליון יורו לעונה. מרבית הפרטים כבר סוכמו, אך השחקן ביקש להתרשם קודם מהעיר ומהמועדון לפני החתימה, ולהיפגש עם מרקו בלבול. אם יחתום הוא יהיה המחליף של קרים פריי

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות של מכבי חיפה לאחר שטרסבורג

מכבי חיפה על סף חיזוק נוסף לחלק ההתקפי שלה. הירוקים מנהלים מו"מ מתקדם עם צ'ארון שרי, קשר התקפי ששיחק בעונה שעברה כמושאל בקייסריספור אך נחשב לשחק חופשי וללא קבוצה מאז. במכבי חיפה הציעו לשחקן חוזה של חצי מיליון יורו לעונה ומייעדים אותו להיות המחליף של קרים פריי. עם זאת, השחקן ביקש לנחות בארץ על מנת להתרשם מהעיר ומהמועדון, כשבין היתר הוא יסייר בכפר גלים ובאיצטדיון בעירוני, וכן ייפגש עם ראשי המועדון והמאמן מרקו בלבול.

שרי, 31, מתופקד כקשר התקפי מאחורי החלוץ ובינואר 2017 הוא חתם בגויז'ו מהליגה הסינית השנייה. שרי קיבל הצעה מג'יאנגז'ו סונינג מהליגה הסינית הבכירה, אך דחה אותה והושאל לקייסריספור הטורקית, במדיה הוא רשם 16 הופעות וכבש שישה שערים. שרי החל את דרכו בטוונטה ההולנדית ועבר במספר קבוצות ובניהן אמן, דן חאג וכרונינגן. התחנה הרצינית הראשונה שלו מחוץ להולנד היתה קווינס פארק ריינג'רס, בשורותיה הוא רשם 59 הופעות וכבש 14 שערים. אם שרי יחתום בקבוצה הוא יחבור להולנדי אחר, יאניק וילדסחוט, שהצטרף לירוקים לפני לפני כחודש.

צפו בביצועיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully