וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוקץ השחקנים: כך הנוכלים הצליחו לחדור לחשבונותיהם של הכדורגלנים

7.8.2019 / 18:30

פרשת העוקץ של שחקני ליגת העל מסתעפת, ופרטים חדשים שהגיעו לידי וואלה! ספורט חושפים: הנוכלים השתמשו באפליקציות כדי להיכנס לחשבונות הבנק, ושם גם נמשך כסף באופן ישיר מול הפקיד. במשטרה ממשיכים בחקירה

צילום: לילך וייס, עריכה: ניב מעוז

בוידאו: מסיבת עיתונאים של מכבי חיפה

בעקבות תלונה שהוגשה היום (רביעי) על ידי שחקן מכבי חיפה סאן מנחם במחלק ההונאה של משטרת מחוז תל אביב, ולפיה כספים נמשכו במרמה מחשבון הבנק שלו, פתחה המשטרה בחקירה. לוואלה! ספורט נודע כי שחקנים נוספים טוענים שנפלו קורבן, וביניהם דולב חזיזה, רז מאיר, שחר הירש, אוראל דגני, ניר לקס, שי אליאס ושחקנים נוספים ממכבי חיפה והפועל תל אביב.

מפרטים שהתבררו עד עתה, בשלב הראשון היה ניסיון למשוך כספים מהחשבונות של השחקנים דרך אפליקציות שונות, וכתוצאה מכך נחסמו הגישות לחלק מחשבונות הבנק והשחקנים עודכנו בכך. בזכות עדכון זה, למעשה, שמו לב השחקנים שנגנבו כספים מחשבונותיהם.

שחקן נוסף שנשאר בעילום שם עודכן כי נמשך כסף מחשבונו באופן ישיר, בתוך סניף הבנק אל מול פקיד, וכנראה שהיו עוד מקרים מסוג זה, אך ככל הנראה לא בסניפי הבנק אליהם משתייך חשבונם של השחקנים. הנוכלים לא הלכו לסניפי הבנק של השחקנים מחשש שייחשפו, ובמשטרה בודקים בשלב זה את כל האופציות.

שחקן הפועל תל אביב, ניר לקס. קובי אליהו
נפל קורבן להונאה. ניר לקס/קובי אליהו

מחלקת ההונאה של משטרת תל אביב חוקרת חשד לפיו חבורה של אנשים נהגה לזייף את פרטיהם של השחקנים ולמשוך כספים מחשבונם. שחקנים רבים חלקם ממועדונים מובילים בארץ, כבר נפלו קורבן לתרגיל העוקץ, אם כי עדיין לא הגישו תלונה במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully