וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40 אלף אוהדים, מחווה מקאקה וברכה מרגשת ממסי: דני אלבס הוצג בסאו פאולו

עשרות אלפי אוהדים חזו בהצגתו של המגן בן ה-36: "חולם לשחק במונדיאל בקטאר". קאקה העניק לו את החולצה, מסי וסוארס שלחו ברכות בווידאו. צפו בטירוף

רויטרס

חגיגת ענק התקיימה הלילה (אור לרביעי) באצטדיון מורומבי בסאו פאולו לעיני 40 אלף אוהדים נלהבים, לאחר שדני אלבס, שחתם בשורות הטריקולור בגיל 36, הוצג באופן רשמי, וקיבל את החולצה מספר 10.

"החלום הכי גדול שלי הוא לקחת חלק במונדיאל 2022 שייערך בקטאר", אמר דני אלבס הנרגש עם הצגתו. "הגעתי לסאו פאולו גם כדי להגשים את החלום הזה, וגם כדי להראות שלא הגעתי לכאן כדי לסיים את הקריירה. יש לי עוד מטרות רבות שאני רוצה להגשים לפני שאפרוש".

אלבס חתם בשורות סאו פאולו - הקבוצה שאותה אהד בתור ילד, עד דצמבר 2022 אחרי שהגיע בהעברה חופשית מפריס סן ז'רמן, זאת במטרה לשמור על כושר לקראת טורניר הגביע העולמי שייערך בעוד כשלוש שנים בקטאר. "אני נרגש מאוד, חלמתי להגיע לכאן עוד בתור ילד", הוסיף המגן, שהחמיץ את המונדיאל האחרון בשל פציעה, ולא ממש שיחק גם בשני הטורנירים שלפני כן (2010 ו-2014), לאחר שמייקון הועדף על פניו בעמדת המגן הימני.

דני אלבס מוצג כשחקן סאו פאולו. רויטרס
מחווה מרגשת. דני אלבס עם קאקה/רויטרס

שחקני עבר ברזילאים רבים הגיעו לצפות באלבס מוצג, וביניהם גם קאקה, ששיחק בסאו פאולו ב-2014. ליאונל מסי ולואיס סוארס, ששיחקו עמו במשך שנים ארוכות בברצלונה, שלחו לחבריהם ברכות בווידאו, שהוקרנו על מסך ענק לקול תשואות הקהל. "מאחל לך את כל הטוב שבעולם", אמר מסי. "אני משוכנע שאתה מרוצה מההחלטה שלקחת - לחזור ולשחק כדורגל במדינה שלך. המון בהצלחה, חבר יקר".

עוד בוואלה!

המנצח לוקח הכול: דני אלבס זוכה לעדנה מחודשת כקפטן נבחרת ברזיל

לכתבה המלאה
דני אלבס מוצג כשחקן סאו פאולו. רויטרס
ישחק במונדיאל הקרוב? דני אלבס בסאו פאולו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully