וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאל פרץ: "גם בעונה שעברה כולם אמרו שאנחנו יורדת בטוחה"

6.8.2019 / 22:41

קשר הפועל חדרה אופטימי אחרי ה-1:1 מול נתניה: "לא נרד". שי ברדה הודה: "נצטרך ללמוד, נסיק מסקנות ונהיה קבוצה טובה"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל חדרה ומכבי נתניה נפרדו הערב (שלישי) ב-1:1 במסגרת המחזור הרביעי בבית א' של גביע הטוטו. שער עצמי של שגיב סולומון (58) סידר לנתנייתים יתרון, אבל אליאל פרץ השיב עם שער יפהפה בדקה ה-89 וקבע חלוקת נקודות.

עוזר מאמן מכבי נתניה שי ברדה אמר אחרי המשחק: "אנחנו צריכים ללמוד מזה, ב-0:1 היה לנו מצב של 100% שער. לא נעים, אבל אנחנו נסיק מסקנות ומכבי נתניה תהיה קבוצה טובה. אנחנו צריכים לשחק התקפי יותר והיום פחות עשינו את זה כי השחקנים פחות רצו מהקו השני. כדורגל משחקים עד הסוף ולא עשינו את זה היום. חבל, נתקן את זה עד הליגה".

ברדה המשיך ואמר: "משלמים לנו כסף כדי שהשחקנים שלנו יהיו טובים יותר, היינו צריכים לכבוש יותר שערים היום. נתניה כבשה הרבה בשנים האחרונות והיא תעשה את זה גם העונה. אם לא מגיע לנו, לא נעלה לחצי הגמר. צריך לדעת וללמוד מהכול. המשחק הזה הוא חומר למחשבה".

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה עם שי ברדה. שלומי גבאי
ברדה ודראפיץ' יסיקו את המסקנות וילמדו מהמשחק/שלומי גבאי

מאמן חדרה אורי גוטמן: "הצבנו לשחקנים מטרה לשמור על קו ודרך. השחקנים נראו טוב, זה היה חשוב לי. אנחנו נמשיך ונשתפר. אני מרוצה מהסגל הקיים, אבל זה לא סוד שאנחנו צריכים עוד להתחזק. אנחנו מחפשים ומחכים לשחקנים שאנחנו באמת רוצים לצרף. גם מי שכאן רצה ורץ. שיחקנו נגד קבוצה איכותית עם סגל רחב וטוב, נתנו את המקסימום וזה הספיק לנקודה. אני מאמן לא מנוסה בליגת העל, זו עובדה. הזמן יעשה את שלו. לי חשוב להאמין על האני מאמין שלי. אני מונע מהרצון לאמן כל יום ובעזרת השם תהיה לנו קבוצה טובה".

אליאל פרץ, שכאמור כבש את השוויון, אמר: "כבשנו שער יפה, הכי חשוב שלא הפסדנו ונראינו כמו קבוצה, כמו שאנחנו רוצים להיראות. אנחנו שמחים על האופן בו נראינו במשחק, זה הכי חשוב. אנחנו לא תוקפים אמנם, אבל היה חשוב לנו לעמוד טוב מאחורה. במשחקים הקודמים לא התגוננו טוב, היו חורים באמצע ורצינו לשפר את זה. יש ציפיות ממני, קנו אותי ואני הרכש הראשון של המועדון. אני צריך לבוא ולתת תפוקה בכל משחק. יש ממני ציפיות והכי חשוב שאני אשחק טוב".

במהלך המשחק פרץ הגיב עם תנועות ידיים לאחר שלא קיבל את הזכות לבעוט כדור חופשי. הוא התייחס לכך ואמר: "הגבתי לא כמו שצריך וביקשתי סליחה מהשחקנים. אני אתנצל גם בפני הצוות. רציתי לבעוט את הכדור החופשי והגבתי לא נכון. לדעתי אנחנו לא נרד".

עוד בוואלה!

גביע הטוטו: הפועל חדרה סחטה 1:1 נגד מכבי נתניה

לכתבה המלאה
אליאל פרץ שחקן הפועל חדרה חוגג. שלומי גבאי
התנצל בפני חבריו בסיום. אליאל פרץ/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully