וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל הרוש יישאר על הספסל של ספרטה רוטרדם: "הוא יצטרך להוכיח שהוא עדיף"

טים קורמאנס כיכב בשער מול פיינורד והצהיר: "מעכשיו אשאר שוער ראשון עד סוף הקריירה", המאמן הנק פרייז'ר שלח מסר לשוער נבחרת ישראל: "טים הוא בחור שלעולם לא יתקע לחבר שלו סכין בגב, הוא לא נותן לי שום סיבה להחליף אותו"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הרוש מדבר אחרי החתימה בספרטה

ספרטה רוטרדם פתחה שלשום (ראשון) את העונה החדשה שלה עם 2:2 מרשים בדרבי מול פיינורד, ובעוד שבנבחרת ישראל קיוו לראות את אריאל הרוש רושם הופעת בכורה בקבוצתו החדשה, מי שגנב את ההצגה היה דווקא טים קורמאנס, המתחרה איתו על אפודת השוער הראשון.

ההולנדי בן ה-28, שבמשך רוב הקריירה שלו שימש כשוער שני ואפילו כשוער שלישי ושיחק רק ב-9 משחקים בעונת העלייה של ספרטה אשתקד, רשם סדרת הצלות מרשימה מול היריבה העירונית החזקה, והצהיר שהוא לא מתכוון לחזור לאחור: "אני יודע למה אני מסוגל. לאורך הקריירה סבלתי מחוסר מזל בתחרות מול שוערים שעמדו בשער של אותה קבוצה זמן רב, אבל תמיד האמנתי בעצמי וחיכיתי להזדמנות. ואחרי שחיכיתי כל כך הרבה שנים הבטחתי לעצמי שמעכשיו אשאר שוער ראשון עד סוף הקריירה".

אריאל הרוש שוער ספרטה רוטרדם. ספרטה רוטרדם, אתר רשמי
הצהרה מדאיגה של מאמנו. אריאל הרוש/אתר רשמי, ספרטה רוטרדם

המאמן הנק פרייז'ר חיזק את דבריו של קורמאנס וסיפק הצהרה מדאיגה מבחינת שוער נבחרת ישראל: "טים מציג יכולת טובה כבר כמה חודשים, עוד מהמחזורים האחרונים של העונה שעברה, בהם היה לו חלק גדול בהעפלה שלנו לליגה הבכירה. טים הוא לא רק שוער טוב, הוא גם סופר מקצוען ובחור שלעולם לא יתקע לחבר שלו סכין בגב. הוא השחקן הקבוצתי האולטימטיבי, ואני מרוצה ממנו. אריאל יצטרך להוכיח שהוא טוב ממנו, כי כרגע טים לא נותן לי שום סיבה להחליף אותו".

הסיטואציה החדשה של הרוש מגיעה אחרי הסכסוך המתוקשר שלו עם הפועל באר שבע, שמשאילה אותו לספרטה ואף משתתפת בשכרו העונה. כזכור, בהודעה החריגה של באר שבע נכתב: "הרוש דרש הבטחה להיות שוער ראשון, ומהרגע שהבקשה הלא ספורטיבית והלא חברית הזו נדחתה על הסף, הוא הבהיר שלא יישאר בקבוצה וביקש להשתחרר. במועדון שלנו משחק מי שטוב, ולא מי שדורש לשחק לפני חברו לקבוצה שקיבל הזדמנות ולקח אותה בשתי ידיים. פעם נוספת בקריירה שלו הרוש יורק לבאר ממנה הוא שתה. אנו מאחלים לאריאל הצלחה רבה בקבוצתו השישית בשבע העונות האחרונות".

טים קורמאנס שוער ספרטה רוטרדם. GettyImages
"השחקן הקבוצתי האולטימטיבי". טים קורמאנס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully