וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: רובי לבקוביץ' ייעדר תקופה ממושכת, ליאור רפאלוב שוב כבש

שוער הונבד סובל מקרע ברצועה וייתכן כי גמר את העונה, קשר אנטוורפן סיפק פאננקה ב-1:4 על בוורן. החמצת פנדל ובישול לדן ביטון במדי לודוגורץ

עריכת וידאו: מתן חדד

רובי לבקוביץ', שוערה הישראלי של הונבד, ייעדר תקופה ממושכת מהמגרשים בעקבות קרע ברצועה הצולבת, כך הודיע הערב (ראשון) המועדון ההונגרי. לבקוביץ' נפצע בברכו בדקה ה-40 של משחק הליגה האירופית בקראיובה ביום חמישי, פונה לבית החולים והיום נודע כי מדובר בפציעה קשה שדורשת תהליך שיקום ארוך והיעדרות של לפחות שמונה חודשים מהמגרשים. בלעדיו, הונבד הפסידה 2:1 לדיושג'ר במחזור הפתיחה בהונגריה.

* אחרי השער והבישול במחזור הפתיחה, ליאור רפאלוב שוב כבש במדי אנטוורפן, הפעם עם פאננקה מהנקודה הלבנה מול בוורן במחזור השני בבלגיה. דיומרסי אמבוקני כיכב עם צמד שני רצוף וגם הוסיף בישול ב-1:4 שהצמיד את אנטוורפן לקלאב ברוז' בפסגה, כשתיים מחמש קבוצות עם שש נקודות אחרי שני משחקים.

* דן ביטון החמיץ פנדל בדקה ה-10 ובישל לוונדרסון בדקה ה-64, כשלודוגורץ איבדה את המאזן המושלם בליגה הבולגרית עם 1:1 אצל מחזיקת הגביע לוקומוטיב פלובדיב במחזור הרביעי. ביטון הוחלף בדקה ה-85, מאוויס צ'יבוטה נכנס בדקה ה-67.

* מונס דאבור כבש את השער הרביעי ב-0:4 של סביליה על הופנהיים במשחק אימון שנערך ללא קהל באצטדיון דיטמאר הופ. שתי הקבוצות ערכו אתמול משחק הכנה והיום נפגשו שוב במתכונת מעט אחרת. דאבור כבש את הרביעי של האנדלוסים, אחרי שנוליטו הבקיע שלושער לפני כן.

* מיקי סירושטיין פתח בהרכב סופאן בורי, שסיימה ב-1:1 ביתי מול בנגקוק יונייטד מהמקום הרביעי בליגה התאילנדית ועדיין לא הפסידה מאז הצטרפותו של הבלם הישראלי (ארבע תוצאות תיקו וניצחון אחד). למרות זאת, הקבוצה עדיין במקום הלפני אחרון עם 21 נקודות מ-21 משחקים.

* אריאל הרוש התחיל את המשחק של ספרטה רוטרדם נגד פיינורד על הספסל. הדרבי התקיים במסגרת המחזור הראשון בליגה ההולנדית וספרטה העולה הובילה פעמיים, אבל סם לארסון קבע 2:2 דרמטי בדקה ה-95.

* אחרי שפתח את העונה בסערה, שון וייסמן (90 דקות) קיווה לשמור על המומנטום החיובי, אך הוא וקבוצתו וולפסברגר נכנעו לשטורם גראץ בתוצאה 1:0 במסגרת המחזור השני באוסטריה. לטובת האורחת כבש בקים בלאי האלבני בדקה החמישית.

* מנור סלומון לא שותף בניצחונה של שחטאר דונייצק 0:3 נגד קרפטי לבוב במחזור השני באוקראינה.

עוד בוואלה!

בכורה מוצלחת ופציעה קלה לחאתם עבד אלחמיד בסלטיק

לכתבה המלאה
שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
לא הצליח לכבוש הפעם. שון וייסמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully