וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: בכורה מוצלחת ופציעה קלה לחאתם עבד אלחמיד בסלטיק

הרכש פתח כמגן ימני והוחלף בדקה ה-50, כשקבוצתו מחצה 0:7 את סט. ג'ונסטון במחזור הפתיחה בסקוטלנד. שער נקי למרציאנו בניצחון היברניאן, 8 דקות לאלמקייס במדי הופנהיים, שהפסידה 2:1 לסביליה (ללא דאבור)

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר הניצחון שלא הספיק למכבי חיפה מול שטרסבורג

חאתם עבד אלחמיד ערך היום (שבת) את הופעת הבכורה שלו, כשפתח בהרכב סלטיק והוחלף בדקה ה-51 בגלל פגיעה קלה בירך וכדי למנוע פציעה רצינית יותר. הרכש מהפועל באר שבע הוצב כמגן ימני ב-0:7 המוחץ במחזור הפתיחה מול סט. ג'ונסטון והציג יכולת טובה עד שהוחלף, כשלצדו בהגנה המשיך ניר ביטון (90 דקות) לשמש כבלם. מייקל ג'ונסטון כבש את השער הראשון של אלופת סקוטלנד העונה כבר בדקה התשיעית וריאן כריסטי הוסיף צמד מהיר (26 ו-30), לפני שהשלים שלושער בדקה ה-67. אוליבייה נצ'אם החליף אותו בדקה ה-71 וכבש בעצמו אחרי דקה. אודסון אדואר הצטרף לחגיגה (80) והמחליף לי גריפית'ס חתם (86) עבור הירוקים, שביום רביעי יתארחו אצל קלוז' בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות.

* אופיר מרציאנו פתח את העונה עם שער נקי ב-0:1 הביתי של היברניאן על סט. מירן. השוער הישראלי עצר ניסיון של האורחת בדקה ה-61 וסקוטי אלן הכריע את המשחק בדקה ה-85.

* מונס דאבור לא שותף בניצחונה של סביליה 1:2 על הופנהיים הגרמנית במשחק הכנה, כשאצל המארחת שותף עילאי אלמקייס הצעיר והמבטיח בשמונה הדקות האחרונות. מוניר (39) ואבר באנגה (50) הפכו עבור האנדלוסים אחרי פנדל של וינצ'נזו גריפו (29).

* שמואל שיימן נכנס כמחליף בתוספת בזמן בניצחון של ונלו 1:3 על ר.ק.ס ואלווייק במחזור הפתיחה בהולנד.

* אלון תורג'מן הפצוע לא נכלל בסגל של אוסטריה וינה, שוהבסה בביתה 3:0 על ידי סגנית האלופה לאסק לינץ במחזור השני בליגה האוסטרית ונותרה ללא נקודות.

* אנס מחאמיד (22 דקות) ומוחמד בדארנה (18 דקות) שותפו כמחליפים בתבוסה הביתית הכואבת של וינטרטור - 6:0 מול לוזאן בליגה השנייה בשוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully