וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל הרוש תקף את באר שבע, שהגיבה: "שוב יורק לבאר ממנה שתה"

24.7.2019 / 10:08

הפועל באר שבע הגיבה בחריפות לביקורת של השוער על המועדון בראיון לערוץ הספורט: "דרש הבטחה להיות שוער ראשון, ומהרגע שהבקשה הלא ספורטיבית והלא חברית הזו נדחתה על הסף, הוא הבהיר שלא יישאר. מאחלים לו הצלחה רבה בקבוצתו השישית בשבע העונות האחרונות"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אריאל הרוש מוצג בספרטה פראג

הפועל באר שבע תקפה את שוערה עד לא מזמן, אריאל הרוש, וזאת בעקבות ראיון שערך בערוץ הספורט שבו הוא תקף את המועדון. הרוש אמר בראיון לאתר ערוץ הספורט שהוא חש מושפל מהיחס שבאר שבע נתנה לו ואף יצא כנגד תופעת המנודים ואמר "זו תופעה מגעילה".

הרוש אמר: "כשהפכתי להיות שוער שני כבר לא קיבלתי יחס. עד היום אני לא יודע למה יצאתי מהשער. במשך תקופה הקבוצה לא הייתה טובה ודווקא אני חושב שהיו לי משחקים טובים. לא ספגתי באשמתי הישירה וזה כאב לי. מרגיז שאתה יודע שלא מדובר בהחלטה מקצועית. זה משהו שהרג אותי. אם הייתי יודע שאני לא טוב הייתי מקבל את זה, בא לאימונים, קורע את עצמי ויודע שאני צריך להתחרות על המקום שלי כי לא הייתי טוב".

"אבל זה לא היה המצב. בסוף העונה ברק בכר אמר לי 'אריאל, התאמנת כמו גבר גם כשהיית שוער שני. כל הכבוד. ככה אתה צריך להיות מקצוען תמיד', אבל למרות הדברים שלו, בראש היה לי קשה להבין שלא משנה כמה תעבוד קשה באימונים, לא תשחק. זה משהו שגומר שחקן".

עוד בנושא

אם תעבור את קייראט, באר שבע תפגוש את המנצחת בין נורשפינג ללייפאיה
עזב את ישראל: אריק סאבו חתם בקראגומורוק מהליגה הטורקית השנייה

אריאל הרוש שוער הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
תקף וחטף. אריאל הרוש/יוסי ציפקיס

בבאר שבע ראו את הראיון והגיבו בחריפות כשכתבו: "הרוש דרש הבטחה להיות שוער ראשון, ומהרגע שהבקשה הלא ספורטיבית והלא חברית הזו נדחתה על הסף, הוא הבהיר שלא יישאר בקבוצה וביקש להשתחרר. במועדון שלנו משחק מי שטוב, ולא מי שדורש לשחק לפני חברו לקבוצה שקיבל הזדמנות ולקח אותה בשתי ידיים. ההחלטות הן נטו מקצועיות. לאור בקשתו של אריאל לעזוב, החתמנו שוער נוסף לצד אוהד לויטה, בלי תנאים, בלי דרישות ובלי טענות. פעם נוספת בקריירה שלו הרוש יורק לבאר ממנה הוא שתה. אנו מאחלים לאריאל הצלחה רבה בקבוצתו השישית בשבע העונות האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully