וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבעו היריבות האפשריות של מכבי חיפה, הפועל באר שבע ובני יהודה

הגרלת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. אם תדהים את שטרסבורג, מכבי חיפה תשחק נגד לוקומוטיב פלובדיב או ספרטק טרנבה, הפועל באר שבע שצריכה לעבור את קייראט, אמורה לפגוש את נורשפינג. בני יהודה נגד נפטצ'י באקו או ארסנל טולה

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר משחק אלוף האלופים

הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית נערכה היום בהשתתפות שלוש נציגות ישראליות. הפועל באר שבע עוד צריכה לעבור את קייראט הקזחית ומכבי חיפה תידרש להדהים את שטרסבורג כדי לחשוב על השלב הבא, אבל היום הן למדו נגד מי הן תשחקנה, אם וכאשר. משחקי הסיבוב השלישי ייערכו ב-8 וב-15 באוגוסט.

מכבי חיפה: המנצחת במפגש בין לוקומוטיב פלובדיב (בולגריה) וספרטק טרנבה (סלובקיה)
הפועל באר שבע: המנצחת במפגש בין נורשפינג (שבדיה) ולייפאיה (לטביה)
בני יהודה: המנצחת במפגש בין ארסנל טולה (רוסיה) לנפטצ'י באקו (אזרבייג'אן)

גיורגי קוסטדינוב שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
פעם במכבי חיפה, היום בארסנל טולה. קוסטדינוב/ברני ארדוב

מכבי חיפה

הירוקים יתייצבו לצמד המשחקים נגד שטרסבורג כאנדרדוגים ברורים, אבל אם הם יצליחו להפתיע, הם יעלו לסיבוב הבא בו הם ישחקו נגד לוקומוטיב פלובדיב או ספרטק טרנבה. מדובר בשתי יריבות ברמה דומה על הנייר ואת שתיהן מכבי חיפה אמורה וצריכה לעבור. השם הבולט בקבוצה הבולגרית הוא הבלם הניגרי סטפן אזה והמאמן שלה הוא ברונו אקרפוביץ', ששיחק בנבחרת בוסניה ובבונדסליגה הגרמנית. טרנבה הסלובקית מציגה סגל עם הרבה זרים מהבלקן ומאוסטריה וברזיל, אבל אין לה שמות גדולים.

שחקן מכבי חיפה יובל אשכנזי. קובי אליהו
אם מכבי חיפה תפתיע את שטרסבורג, היריבה הבאה תהיה קלה על הנייר/קובי אליהו

הפועל באר שבע

אם תעבור את קייראט הקזחית, הקבוצה מבירת הנגב תשחק נגד נורשפינג השבדית או ליפאייה הלטבית. נורשפינג עדיפה בהרבה על הנייר והדחה שלה תהווה הפתעה. מדובר בקבוצה עם היסטוריה עשירה, שזכתה ב-13 אליפויות בשבדיה ושיחקה פעמים רבות באירופה. הליגה השבדית בעיצומה והקבוצה נמצאת בכושר מלא. בקבוצה משחקים שני "בנים של" שחקני עבר מפורסמים. ג'ורדן לארסון, בנו של הנריק לארסון האגדי, כבש 10 שערים ב-15 משחקי ליגה ובקישור ניתן למצוא את סימון תרן, שאביו יונאס שיחק בנבחרת שבדיה. השם הבולט הוא הקשר אלכסנדר פראנסון, לו 10 הופעות בנבחרת שבדיה ושתי אליפויות שוויץ עם באזל.

לייפאיה היא קבוצה צנועה שמציגה סגל אלמוני שבנוי בעיקר על חומר מקומי. מאריס ורפאקובסקיס, מגדולי כדורגלני לטביה בכל הזמנים, הוא נשיא המועדון ועל הקווים עומד, אלכסנדרס סטארקובס, שהצעיד את נבחרת לטביה לגדול הישגיה: השתתפות ביורו 2004.

ג'ורדן לארסון. GettyImages
נורשפינג היא קבוצה של "הבנים של". ג'ורדן לארסון/GettyImages

בני יהודה

ארסנל טולה פייבוריטית ברורה לעבור את נפטצ'י באקו ואם זה יקרה, היא תגיע ככזו גם נגד בני יהודה. בקבוצה הרוסית משחקים שני אקסים של ליגדת העל: אוואנס קנגווה (הפועל רעננה) וגאורגי קוסטדינוב (מכבי חיפה) ויש לה שחקנים חזקים בכל עמדה. בין השמות הבולטים: הבלם מקסים בלאייב, הקשר סרגיי טקאצ'ב והמגן השמאלי הפנטסטי, ויקטור אלברס. הקבוצה הרוסית עדיין מחפשת חלוץ ברמה גבוהה ואחד כזה עשוי להגיע עד המפגש האפשרי עם בני יהודה.

נפטצ'י מסתמכת על חלק קדמי מהיר ואתלטי שכולל את החלוצים סטיבן ג'וזף-מונרוס וביגאלי דאבו, אבל אם היה תצליח לעבור את ארסנל טולה זו תהיה הפתעה גדולה. שמות בולטים נוספים בקבוצה ההם השוער סלאנט אגאייב, הקשר נאמיק אלקסרוב והחלוץ ראוף אלאייב - שלושתם שחקני נבחרת אזרבייג'אן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully