וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: קאריו עשוי לפתוח בשבדיה. עסקת אלו אמורה להיחתם היום

6.8.2019 / 6:33

ברק בכר שוקל להעלות את החלוץ הספרדי מול נורשפינג בין היתר בשל התרומה שיעניק בכדורי גובה בהגנה. אופטימיות בנוגע למיגל ויטור. ג'ימי מרין הושעה מנבחרת קוסטה ריקה לחצי שעה

קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר שהפועל באר שבע התגברה על קייראט

שחקני הפועל באר שבע הגיעו אמש (שני) לבית המלון באמסטרדם הסמוך לנמל התעופה סחיפוהול ועשו שם את הלילה אחרי שהמריאו אחר הצהריים מישראל. בשעה 10:00 תצא הטיסה הראשונה מאמסטרדם לשבדיה ועליה יהיו חלק מאנשי הקבוצה. כעבור שעתיים ימריאו יתר אנשי המועדון שינחתו בשדה תעופה אחר בשבדיה ויעשו גם הם את הדרך לנורשפינג, מולה תתמודד הפועל באר שבע מחרתיים במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית.

הערב מקווים בבאר שבע לערוך אימון ראשון בשבדיה אז גם יתברר מצבו של מיגל ויטור שינסה לערוך אימון ראשון מלא מאז שנפגע בראשו במשחק מול קייראט ביום חמישי שעבר. בבאר שבע אופטימיים בנוגע לשיתופו אך בכל מקרה מתרגלים את עמית ביטון במערך של שני בלמים או שלושה. כמו כן ניתן יהיה לראות באימון האם ברק בכר ממשיך לתרגל את חוסה אנחל קאריו בהרכב. מאמן הפועל באר שבע שוקל להעלות את החלוץ הספרדי הגבוה גם כדי לסייע להגנת הקבוצה במצבים הנייחים של נורשפינג, לה נוגחים מצויינים.

בבאר שבע לראות האם בני יהודה ודור אלו מסכימים לכל התנאים הכספיים בעסקת המעבר של המגן בהשאלה לעונה אחת. ההערכה היא שהעסקה תיסגר היום ואלו יושאל ללא תמורה לעונה אחת.

חוסה אנחל קאריו שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
הגובה עושה את שלו. קאריו/יוסי ציפקיס

בתוך כך, התאחדות הכדורגל של קוסטה ריקה השעתה את חלוץ הקבוצה ג'ימי מרין לחצי שנה מכל פעילות בנבחרת. הסיבה: השחקן נטש את הנבחרת והחליט לא להשתתף במשחקי הגולד קאפ כדי להאיץ את המו"מ שלו עם באר שבע. למרין יש 10 ימים לערער על ההחלטה ואם לא יעשה זאת הוא יוכל ללבוש שוב את מדי הנבחרת האדומים לפני ה-5 בפברואר 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully