וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצא בזול: מונס דאבור יזמין את נבחרת ישראל לארוחה ויחזור לסגל

5.8.2019 / 20:35

מאמן הנבחרת אנדי הרצוג נפגש בסוף השבוע עם חלוץ סביליה בגרמניה, והשניים סיכמו כי לא יושעה בשל פרשת החתונה. דאבור: "מצטער על מה שקרה, גאה להיות חלק מהנבחרת וחוזר עם רעב גדול לתרום"

פלייר בית"ר ירושלים רוני לוי/עריכת וידאו: מתן חדדד

בווידאו: התגובות לאחר בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב

מאמן נבחרת ישראל, אנדי הרצוג, נפגש בסוף השבוע בגרמניה עם חלוץ הנבחרת וסביליה, מונס דאבור. הרצוג יצא לגרמניה כדי לצפות בדאבור במשחקי האימון של קבוצתו מול הופנהיים וכן במטרה לסיים את עניין היעדרותו של השחקן ממשחקי הנבחרת ביוני האחרון במוקדמות אליפות אירופה 2020 מול לטביה ופולין בעקבות חתונתו. הרצוג ודאבור סיכמו כי החלוץ יזמין את שחקני הנבחרת והצוות המקצועי לארוחת ערב ובכך תוכל הנבחרת לחזור ולהתמקד באתגרים המקצועיים שלה.

דאבור אמר: "נבחרת ישראל הייתה ותמיד תהיה חשובה לי ואני גאה להיות חלק ממנה. אמרתי כבר שאני מצטער על מה שקרה והייתי צריך לקחת בחשבון אפשרות למשחקי נבחרת כאשר קבעתי את מועד החתונה וכמובן להודיע מוקדם יותר על הקושי שמנע ממני להיות עם החברים שלי במשחקים ביוני, אבל אני שמח שהרצוג הבין כי בכל סיטואציה אחרת הייתי הופך עולמות כדי להיות עם הנבחרת ולסייע לה. עתה זה מאחורינו ואני חוזר במלוא הכוח ועם רעב גדול להמשיך לתרום לנבחרת ולהוביל אותה הכי רחוק שאפשר. צריך להתמקד בניצחון על מקדוניה בטרנר, ואין לי ספק שעם הקהל שלנו הכל אפשרי, ואחר כך לנסות לחזור מסלובניה עם תוצאה שתשאיר אותנו לפחות מקום השני בבית".

הרצוג הוסיף: "דאבור היה ונשאר שחקן מוביל ומרכזי בנבחרת ישראל. הוא יודע שהיה עליו לעדכן בהקדם לגבי הקושי שמנע ממנו להיות חלק מהנבחרת במשחקים מול לטביה ופולין וכמובן לעשות הכל כדי שמועד החתונה לא יחפוף את משחקי הנבחרת, אבל לרגע אחד לא היה לי ספק לגבי מחויבותו לנבחרת. שמעתי מדאבור עד כמה הוא רוצה בהצלחת הנבחרת, עד כמה יעשה הכל כדי להוביל אותה רחוק ככל האפשר וברור לי שבנסיבות שנוצרו הוא נקלע לסיטואציה בלתי אפשרית מבחינתו. דאבור, עכשיו כגבר נשוי ומאושר, יחזור לסגל הנבחרת ויהיה אתנו במשחקים הקריטיים בספטמבר הקרוב מול צפון מקדוניה בטוטו טרנר ומול סלובניה בחוץ. ארוחת הערב אליה יזמין את הנבחרת תהיה גם הזדמנות מצוינת לחגוג יחד את נישואיו. דאבור הוא תוספת כוח משמעותית מאוד עבורנו ואני תקווה כי יחד עם דחיפת הקהל והשחקנים האחרים נצבור כמה שיותר נקודות במטרה להמשיך במאבק על הכרטיס לאליפות אירופה".

מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
חוזר לעניינים. דאבור/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully