וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ויטור ימריא למשחק מול נורשפינג, בכר שוקל מערך של שלושה בלמים

5.8.2019 / 7:44

הבלם שחטף זעזוע מול קייראט, עשוי להיות כשיר למשחק מול השבדים בחמישי. עמית ביטון עשוי לפתוח כבלם שלישי, וגם: המסע המפרך שצפוי לשבדיה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: צפו בביצועי נורשפינג, יריבת הפועל באר שבע

אופטימיות בהפועל באר שבע בנוגע לשיתופו של מיגל ויטור מול נורשפינג בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית שייערך ביום חמישי בשבדיה. כזכור, הבלם נפגע מכדור שנבעט אל ראשו במשחק מול קייראט אלמטי הקזחית ביום חמישי שעבר. ויטור פונה לבדיקות בבית חולים מקומי, שם נמצא כי הוא סובל מזעזוע מוח. הוא חזר לארץ עם הפועל באר שבע ביום שישי האחרון ונצטווה למנוחה של כמה ימים. אמש, כשחזרה הקבוצה להתאמן, ערך ויטור אימון קל בלבד בצידי המגרש. הבוקר הוא צפוי להגביר קצב והוא אמור להמריא אחר הצהריים עם הקבוצה בדרכה לשבדיה, כאשר במועדון מאמינים שהוא ישחק בסופו של דבר מול נורשפינג.

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
במירוץ נגד השעון להיו כשיר לנורשפינג. מיגל ויטור/לירון מולדובן

כך או אחרת, המאמן ברק בכר עשוי לעלות עם שלושה בלמים כאשר אל ויטור ולואי טהא עשוי להצטרף עמית ביטון. בבאר שבע יודעים כי מדובר ביריבה פיזית עם שחקנים גבוהים וביטון הגבוה עשוי לפתוח כדי להתמודד עם השחקנים התמירים של השבדים. במידה שבכר ימשיך לשחק עם שני בלמים, צפויה שלישיית הקישור האגרסיבי שלו עם עדן שמיר, מרואן קבהא ודוד קלטינס להמשיך יחד. לבכר שוב יש התלבטות בנוגע לבן שהר שלא פתח בשלושת המשחקים האחרונים של הפועל באר שבע באירופה.

כדי להתרגל למגרש הדשא הסינטטי עליו תשחק בנורשפינג, קיימו בבאר שבע את האימון אתמול על מגרש הדשא הסינטטי הקיים בבית האדום של הקבוצה. אם בבאר שבע חשבו שהמסע לקזחסטן היה מתיש, הרי שגם הדרך לנורשפינג תהיה מאוד מעייפת. כבר היום אחר הצהריים תמריא הקבוצה לאמסטרדם, שם תלון בבית מלון בשדה התעופה סכיפהול. מחר בבוקר תמשיך הקבוצה לשבדיה בשתי טיסות שונות. בגלל תיירות הקיץ, לא מצאו בבאר שבע מקום לכל הקבוצה על מטוס אחד ולכן יגיעו אנשי הקבוצה והשחקנים בשתי טיסות נפרדות מהולנד לשבדיה, כאשר גם הנחיתה תהיה בשני שדות תעופה שונים. "מאוד קשה להגיע למשחקים בליגה האירופית וזה כולל מעבר למשחקים גם מסעות לא פשוטים", אמרו במועדון אמש. "אנחנו מאוד רוצים להגיע לליגה האירופית ואם נעמוד בכך, זה יהיה הישג מזהיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully