וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "אם שחקני בית"ר לא היו רבים עם עצמם, היינו יכולים לחטוף רביעייה"

5.8.2019 / 7:25

בהפועל תל אביב התאכזבו מאוד מהיכולת במחצית הראשונה נגד בית"ר, אך במועדון מאמינים באביטן: "הוא ימצא את הנוסחה, לא יהסס להוריד שחקנים לספסל". השוער הצעיר עדי טבצ'ניק חתם

מאור בוזגלו שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
לא הצליח לכבוש מול האקסית. מאור בוזגלו/דני מרון

עיקרי הדברים

- גורם בהפועל תל אביב: "היינו יכולים לחטוף רביעייה"

- ניסו אביטן ממשיך לחפש חלוץ: "לא אתפשר, אם צריך אמשיך לאלתר"

- המאמן יעמוד לדין ברביעי בעקבות אירועי המשחק באשדוד

- השוער עדי טבצ'ניק חתם בקבוצה

seperator

בהפועל תל אביב הייתה אכזבה גדולה אמש (ראשון) לאחר ההפסד לבית"ר ירושלים 1:0. האכזבה היתה בעיקר מהיכולת בחצי הראשון. גורם במועדון אמר לאחר המשחק: "אחרי שני הפסדים, ומול בית"ר ירושלים, אי אפשר להתבטל ולהיראות ככה בחצי הראשון. זה לא קשור למאמן אלא למחוייבות של שחקנים שעשו בכאילו. אם שחקנים של בית"ר לא רבים עם עצמם מול השער, היינו יכולים לחטוף רביעייה". אותו גורם הוסיף: "לפחות בחצי השני היה שיפור. יש לנו אמון בניסו, הוא ימצא את הנוסחה, הוא לא יהסס להוריד שחקנים לספסל ולתת את הבמה למי שבאמת יבין מי זו הפועל תל אביב".

דני גרופר חש במהלך המשחק רגישות בשריר וירין פרץ נכנס במהלך המחצית השניה, כאשר הקבוצה עברה למערך של לשלושה בלמים. אביטן הגדיר זאת כאילוץ ולא כשיטה אותה הוא בוחן. מעבר לכך, אור אינברום חש רגישות בסיום, אך ההערכה היא כי הוא יחזור לאימונים מלאים בימים הקרובים, כמו גם עמנואל בואטנג שנעדר אתמול. במועדון הביעו אכזבה מיכולתו של קלאודמיר עד עתה הקיץ ומקווים שיחזור לעצמו בהמשך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ניסו אביטן מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
עדיין מחפש את הנוסחה להצלחה. אביטן/דני מרון

המאמן עצמו אמר בסיום: "במחצית הראשונה היינו לא טובים, לא הצלחנו להשפיע על המשחק, הייתה לנו מחצית רעה, הכי חלשה שלנו לאורך כל ההכנה. בחצי השני היוצרות התהפכו, היינו דומיננטיים, אבל בשורה התחתונה מאכזב לסיים משחק שלישי רצוף עם הפסד. זאת תקופה הכנה, גם כשננצח אני אומר את זה, אני אמנם מרגיש שאנחנו חייבים המון לקהל שלנו. אנחנו מאוד רוצים, אבל במבחן התוצאה אנחנו לא מייצרים תוצאות".

פרנסיס קיירמה חתם על חוזהו בקבוצה, כאשר בשל העובדה כי שחרורו הבינלאומי לא הגיע עדיין, הוא נרשם על תקן של נבחן. ללא קשר לצירוף הגנאי, בהפועל תל אביב ממשיכים לחפש חלוץ ואביטן אמר בעניין: "אנחנו מחפשים חלוץ, אני לא אתפשר ואם צריך אני אמשיך לאלתר, יש את שחר הירש שעוד מעט חוזר, את עומר דמארי שאחרי שיקום, יש לי סבלנות".

ביום רביעי יעמוד המאמן לדין בעקבות מילים מיותרות שסינן לעבר צוות השיפוט לאחר הרחקת מרווין פרסמן במשחק באשדוד. אביטן אמר על כך: "פרסמן עשה את כל הבלגן ואני עומד לדין (מחייך). אנחנו רואים בזה מעשה חמור, מרווין לא ייצא נקי ויעמוד לוועדת משמעת פנימית. אני אגיע לבית הדין, אגיד את דבריי ונראה מה יהיה".

מי שהצטרף בינתיים לסגל הוא השוער עדי טבצ'ניק (20) שחתם לעונה אחת אחרי שרשם שתי הופעות בליגת העל במדי הפועל חדרה בעונה הקודמת.

שוער הפועל תל אביב עדי טבצ'ניק. אתר רשמי הפועל תל אביב, אתר רשמי
עובר קבוצה, נשאר אדום. עדי טבצ'ניק/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully