וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מקס גרצ'קין צפוי להמשיך כמגן הפותח, רוני לוי על קונטה: "מאוד מרוצה ממנו כבלם"

5.8.2019 / 6:53

בניון נלחם עם ניסו אביטן כדי להביא את מקס גרצ'קין כמגן מחליף, אך בבית"ר השלימו עם ההחלטה שהוא יהיה המגן הראשון. שביעות רצון מהמחצית הראשונה מול הפועל ת"א, קונטה שימש כקפטן, רוני לוי: "הוא סוג של מנהיג שלנו"

פלייר בית"ר ירושלים רוני לוי/עריכת וידאו: מתן חדדד

עיקרי הדברים

- בבית"ר ירושלים מנסים להוריד לחץ אחרי הניצחון

- מקס גרצ'קין צפוי להיות המגן הפותח

- אנטואן קונטה קיבל את סרט הקפטן, רוני לוי: "הוא מתאמן טוב וסוג של מנהיג

seperator

1.

בפעם האחרונה כשיוסי בניון היה עם בית"ר ירושלים במושבה, הוא סיים את המשחק בוכה לאחר הניצחון 1:2 על הפועל תל אביב בעונה שעברה, עם השער של קלטינס בתוספת הזמן. בניון הבין אז שאוטוטו זה נגמר וזה היה חזק ממנו. מאותה נקודה הוא כבר החל דרכו כמנהל מקצועי בבית"ר ירושלים, ויחסית לתקופה קצרה שעברה מאז, הוא הצליח לבנות בבית"ר סגל בריא ורעב שידבר חזק בליגת העל בעונה הקרובה. הוא ורוני לוי לא מחייכים הרבה, הם כל הזמן נראים מודאגים עד להשלמת הסגל ולא מתים על הכותרות ורף הציפיות הלא ריאלי שמדביקים לקבוצה. וכמה שהם צודקים, הם גם צריכים להיות מרוצים שללא קשר לרף הציפיות או מטרות, נבנית בבית"ר קבוצה בריאה ואיכותית שתדבר חזק בליגת העל.

"זה רק גביע הטוטו", הנמיכו ציפיות בבית"ר ירושלים אחרי הניצחון השלישי ברציפות במפעל אמש (ראשון) 0:1 על הפועל תל אביב. והאמת, רוני לוי צודק בהתבטאות הקבועה לפיה קבוצה שבקושי שרדה בליגה לא יכולה לדבר על אליפות בשלב הזה, אפילו לא על מאבק עליה. יחד עם זאת, המפעל השלישי בחשיבותו הוא לא "רק גביע הטוטו" עבור בית"ר ירושלים. מועדון שלא ראה תואר במשך עשר שנים צריך לשאוף ולנסות להגיע הכי רחוק במפעל הזה. נקודה ביום רביעי נגד אשדוד תבטיח לבית"ר את המקום בחצי הגמר ובהחלט תשאיר לבית"ר פתח לתואר שיכול להוות כיריית הפתיחה בדרך החדשה אליה יצא המועדון.

בצד המקצועי, בבית"ר הגדירו את המחצית הראשונה מול הפועל תל אביב מצוינת ואת השניה כרעה. רוני לוי ידע היטב לפני המשחק שהפועל תל אביב תבוא לתת הכל על המגרש. בבית שלה, אחרי שני הפסדים ועם לחץ שמתחיל לחלחל, הוא הבין שיוכל להרוג את המשחק בהתקפות מעבר. המחצית הראשונה הייתה בדיוק כפי שרצה, פרט לחוסר פירגון, חוסר ריכוז וחוסר דיוק שליוו את הסיומת של שחקניו. בית"ר התכוננה לכך ששחקני הכנפיים של הפועל תל אביב יזייפו בעזרה בהגנה על קונסטנטין וגרצ'קין, וגם זיהו את החולשה בצד של דני גרופר וזה ייצר לה המון הזדמנויות בחצי הראשון. בחצי השני הפועל תל אביב התעוררה, בית"ר הלכה אחורה, העייפות החלה לתת את אותותיה ובית"ר גירדה את הניצחון הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מקס גרצ'קין שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
אוהב לכבוש במשחקים גדולים. מקס גרצ'קין/דני מרון

2

מקס גרצ'קין אוהב להבקיע שערים במשחקים מעוררי עניין. את השער הראשון בחדרה הוא הבקיע נגד מכבי חיפה ואת הראשון במדי בית"ר ירושלים הוא כבש אמש נגד הפועל תל אביב. אגב, בשני המקרים הוא כבש את השער ברגל ימין, הרגל החלשה יותר שלו. מי שנתן לגרצ'קין את הזדמנות בליגת העל היה ניסו אביטן, שגם בקיץ עשה שמיניות כדי להביא את המגן לחודורוב, אך בניון נלחם יותר והביא אותו לבית וגן. במקור הוא היה אמור להיות מחליף למגן זר, אך כעת בבית"ר כבר השלימו עם ההחלטה שהוא המגן הפותח ומי שיגיע יהיה ישראלי שישמש כמחליף. בבית"ר לא שללו את האפשרות כי עידן ויינטרוב שהגיע מהכח עמידר רמת גן, ייבדק כאופציה לעמדה זאת כבר השנה, על אף הכוונה הראשונית שיושאל.

מי שעדיין לא הבקיע במשחקי גביע הטוטו הוא ליוואי גרסיה. כן, כך הוא מבקש שוב להבהיר את שמו: "לא לוי, קוראים לי ליוואי". והוסיף: "האוהדים מדהימים, נותנים לנו תמיכה אדירה, זה שונה לגמרי ממה שחוויתי בקרית שמונה וזה מה שרציתי, את האווירה הזאת סביבי. הניצחונות נותנים לנו הרבה ביטחון, זה עוזר מאוד לקבוצה ולי באופן אישי. גולים? אני מאוד רוצה כבר להבקיע שער בבית"ר, לא מפסיק לחשוב על זה, רוצה את זה יותר מכל דבר בעולם".

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
קיבל את סרט הקפטן. אנטואן קונטה/דני מרון

3

ביציע אתמול נכח חלוץ העבר והפרשן בהווה ניר סביליה. אם מדברים על חוסר הפירגון בחלק הקדמי, סביליה עצמו לא ישכח אף פעם איך בתקופה הכי דומיננטית שלו בקריירה, דרור קשטן החליף אותו בדקה ה-15 לאחר שלא מסר לשחקן שהיה חופשי. רוני לוי? למזלם של אלה שעשו את זה אתמול בבית"ר, מדובר רק בגביע הטוטו אז כל האווירה סלחנית, אך אם זה יחזור על עצמו הוא יגיב אחרת. אתמול זה היה אוחנה, במשחק הקודם פלומן והיו עוד כמה קטנות של אחרים, יותר מדי חוסר פירגון לא ראוי ברמות האלה.

כאשר נשאל על כך בסיום אמר המאמן: "יש שחקנים שהולכים לבד, שיש להם אחד על אחד, שימשיכו באחד על אחד, אני רוצה שיעשו את זה אבל כל דבר במינון הנכון, שיידעו לפתוח את המשחק, יכול להיות שכרגע אנחנו עוברים את המינון ועם הזמן נדאג שנעשה את זה באיזורים המסוכנים ומתי שצריך". בארבע עיניים שחקנים ישמעו ממנו דברים קצת יותר חריפים.

על העברת סרט הקפטן לאנטואן קונטה אמר: "הקפטנים שלנו לא שיחקו וראיתי לנכון לתת אותו לשחקן שמתאמן טוב והוא סוג של מנהיג בחלק ההגנתי ואני חושב שזאת הייתה החלטה נכונה. אני מאוד מרוצה ממנו כבלם, הוא יכול לשחק טוב מאוד גם כמגן וגם כבלם, הוא עובד מאוד מאוד קשה ורוצה להצליח".

על העובדה שכאשר אחד החלוצים לא כשיר, הוא עם חלוץ טבעי אחד בסגל אמר: "יכול להיות שנעשה שינוי. צריך להבין, פלומן וגרסיה הם שחקנים שבשלב מסויים אנחנו לומדים אותם תוך כדי תנועה, בודקים ורואים שהם מתאימים גם לעמדות אחרות. כרגע נראה ששניהם מסוגלים לשחק את התפקיד הזה אבל נראה עם הזמן".

בעניין אחר, הקבוצה הודיעה על הצטרופתה של חברת "קנדה ישראל" כאחת מהסופנסריות לעונה הקרובה. בהודעה נמסר: "מדובר בקבוצת נדל"ן מהגדולות והמצליחות ביותר בישראל, המשקיעה בפרויקטים נרחבים בארץ ובעולם, ונחשבת לכזאת שרוצה להעניק איכות חיים לכל הלקוחות - מהפרטיים ועד ללקוחות העסקיים". ברק רוזן, הבעלים והמנכ"ל אמר לאחר החתימה: "אנחנו שמחים להצטרף למשפחת בית"ר ומאמינים בדרך החדשה במועדון הן מהבחינה הערכית והן מהבחינה המקצועית אותה מובילים משה חוגג ויוסי בניון. מזדהים עם התהליכים ורוצים להיות שותפים בדרך להצלחה. יאללה בית"ר". בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, אמר: "כבוד גדול שחברה כמו קנדה ישראל מצטרפת למועדון שלנו ומביעה תמיכה בדרכינו ואמון בקבוצה, ביחד נחזיר את בית"ר למרכז הבמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully