וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי מרוצה: "אנחנו מתחברים ואנחנו בכיוון הנכון"

4.8.2019 / 22:45

מאמן בית"ר ירושלים שבע רצון אחרי ה-0:1 מול הפועל תל אביב. הכובש גרצ'קין: "הרגע המרגש בקריירה". אביטן: "מאמינים בעצמנו"

מקס גרצ'קין שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
גרצ'קין חוגג את השער שלו, שבסוף גם היה שער הניצחון/דני מרון

בית"ר ירושלים התקרבה מאוד להבטחת מקומה בחצי גמר גביע הטוטו אחרי 0:1 מול הפועל תל אביב במחזור השלישי של בית ב'. שער יפה של מקסים גרצ'קין בדקה ה-12 סידר לצהובים-שחורים את הניצחון השלישי שלהם בשלושה משחקים וקרוב לוודאי גם את הכרטיס לשלב הבא.

ניסו אביטן מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
"זה מאכזב ומתסכל לפתוח עם שלושה הפסדים". אביטן/דני מרון

מאמן הפועל תל אביב ניסו אביטן אמר אחרי המשחק: "היה חסר לנו השער. שתי המחציות היו שונות לחלוטין. מאכזב לפתוח את העונה עם שלושה הפסדים מצד אחד, אבל מצד שני אנחנו מרוצים מהיכולת ויודעים עם מה אנחנו צריכים להשלים את הפאזל. כשנמצא, אני מאמין שניראה טוב יותר בחלק הקדמי. זה לא נעים להיות עם שלושה הפסדים. אני חושב שאנחנו בכיוון הנכון, התוצאות לא מראות את זה, אבל בשלושת המשחקים היינו בסדר. זה מתסכל, מאכזב, אנחנו צריכים להראות שיפור. אני חושב שביום שלישי באשדוד זה היה הפסד שהגיע משום מקום, היינו בשליטה מוחלטת ועשינו כמה שגיאות קריטיות. אנחנו צריכים לשפר את הדברים כדי שזה לא יקרה. אנחנו מאוכזבים מהתוצאות, אבל מאמינים בעצמנו ובדרך".

על האפשרות שיגיע חלוץ נוסף לחזק את הסגל הקצר שלו אמר המאמן: "אנחנו נביא חלוץ בוודאות. אנחנו מחפשים ועדיין לא מצאנו מישהו. יש לנו את עומר דמארי, שחוזר אחרי תקופה ארוכה בחוץ בגלל פציעה וצריך להיות זהיר איתו, ואת שחר הירש שפצוע. אני מוגבל בעמדת החלוץ. אנחנו מוצאים פתרונות אחרים וכרגע זה לא מספק".

על המשך העונה של האדומים הוסיף המאמן: "זה מאכזב שפתחנו עם שלושה הפסדים, אבל מה שחשוב זאת הליגה ואני מאמין שלשם נגיע מוכנים".

עוד בוואלה!

גביע הטוטו: בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
לא רוצה לצאת בהצהרות. רוני לוי/דני מרון

מאמן בית"ר רוני לוי אמר: "חשוב מאוד שאנחנו בחצי הגמר. אמרתי מראש שהסיטואציה שלנו הייתה קשה מאוד בגביע הטוטו כי בכל פעם היה לנו יום פחות להתכונן למשחקים. מגיעות הרבה מחמאות לשחקנים ובעיקר לרביעיית ההגנה והשוער. אנחנו מתחברים ואנחנו בכיוון נכון מאוד, יש עוד הרבה עבודה והרבה מה לשפר".

על ההבדל בין המחצית הראשונה המצוינת של קבוצתו למחצית השנייה הפחות טובה אמר לוי: "זה טבעי לשלב הזה של השנה שתהיה ירידה במחצית השנייה. כשאתה לא מבקיע למרות הזדמנויות נהדרות, אתה מאבד מעט את הקצב. הם לחצו וטבעי שקרה מה שקרה. אני מרוצה שהשחקנים ידעו לשמור על היתרון, זה לא פחות חשוב".

על היכולת הטובה של מיכאל אוחנה אמר המאמן: "הוא כבר לקח אליפות עם באר שבע והציג יכולות גבוהות בעבר והגיע לנבחרת ישראל, כך שלא מדובר בהפתעה. הוא עבר פציעה קשה מאוד ואנחנו צריכים להיזהר איתו. אני אוהב מאוד ומעריך מאוד ששחקן מוכשר כמוהו עובד ומשקיע ברמה הכי גבוהה שיש. הוא יכול להגיע רחוק מאוד אם ימשיך כך".

לקראת המשך העונה: "אנחנו לא מקבלים כלום מזה לליגה. מה שחשוב זה שאנחנו נראים גם באימונים וגם ביום יום טוב, סביבת העבודה שלנו רצינית ומקצועית מאוד והחבר'ה האלה בכיוון הנכון. לא סתם עשינו כמה ניצחונות. בכדורגל אתה צריך שיסתדר לך ויהיה לך את המומנטום הנכון. אני לא מכיר הרבה קבוצות שבקושי נשארה בליגה וכבר מצהירה על אליפות. אם נציג יכולת ששווה ליכולת ששוווה אליפות ונהיה קרובים, אז נדבר. לדבר עכשיו זה לא רציני. גם במכבי חיפה כשלקחתי אליפויות מעולם לא הצהרתי לפני העונה שאני הולך לקחת אליפות. היכולת עושה את הדיבורים בשבילך".

כובש השער מקס גרצ'קין: "אמרתי שזה משחק מרגש מאוד מול יריבה כמו הפועל תל אביב. אני שמח שניצחנו ובמיוחד שגם כבשתי שער. זה הרגע הכי מתוק בקריירה שלי. אני שמח שזה מה שקרה ומקווה שנמשיך כך. הגעתי מחדרה למועדון גדול כמו בית"ר ירושלים. הגעתי עם רגליים על הקרקע, רוצה לעבוד קשה, אני צנוע ובעזרת השם הדברים יסתדרו. אני רוצה להתקדם ושהקבוצה תשתפר ותשיג את המטרות שלה. אנחנו רוצים להשתפר ממשחק למשחק. אנחנו לא נכנסים להצהרות, המטרה היחידה שלנו זה המשחק הקרוב. כשתגיע הליגה נדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully