וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה שוב תוקף את הפרמיירליג, וחושף: "לא היה לנו כסף למגווייר"

מאמן סיטי מתלונן על הלו"ז, מסביר למה יונייטד עשתה עסקה טובה, וטוען שהשנה שש קבוצות יתחרו על האליפות. וגם: צפו בתגרה האלימה, המשטרה חוקרת

מתוך טוויטר

בווידאו: מסוט אוזיל מותקף על ידי שודדים

פפ גווארדיולה טוען שמנצ'סטר סיטי לא יכלה להרשות לעצמה לרכוש את הארי מגווייר, ובירך את מנצ'סטר יונייטד על רכישת בלם נבחרת אנגליה, עליו שילמה הקבוצה 80 מיליון ליש"ט ללסטר והפכה אותו לשחקן ההגנה היקר בהיסטוריה. "מגווייר הוא שחקן מצוין, ברמה הכי גבוהה", אמר עליו גווארדיולה, "התעניינו בו, אבל לא יכולנו לממן את זה. יונייטד יכלה. הוא שחקן מצוין, בינלאומי, שהיה לו גם מונדיאל נהדר. הוא חזק באוויר, מחזיק טוב בכדור, חזק, יודע ללכת עם הכדור, יש לו את כל האיכויות, ברכות ליונייטד על ההחתמה".

מנצ'סטר סיטי אומנם פתחה אמר (ראשון) את העונה עם זכייה במגן הקהילה עם עוד ניצחון על ליברפול, מי שהייתה יריבתה הגדולה בעונה שעברה, אבל פפ סבור שבעונה הבאה לא צפוי באנגליה להיות מאבק דו ראשי, כפי שהיה בעונה שעברה. "אני לא חושב שזה יהיה כמו בעונה הקודמת, עם שתי קבוצות בלבד", אמר פפ על המירוץ, "אני חושב שיונייטד עם מגווייר והשחקנים האחרים, ארסנל גם, צ'לסי וטוטנהאם, אני חושב שהפעם יהיו הרבה מתחרות על התואר. אני חושב שבתחילת העונה, כל שש הקבוצות הולכות על התואר. אנשים אומרים שאנחנו נזכה, אבל אין לזה משמעות, לא אכפת לי. גם ליונייטד זה לא משנה מה היה בשנים קודמות. תמיד בפתיחת העונה היא מועמדת לאליפות".

פפ גווארדיולה, יורגן קלופ, מנצ'סטר סיטי מול ליברפול. רויטרס
שניהם נגד הלו"ז. פפ וקלופ/רויטרס

בנוסף, פפ גווארדיולה שוב ביקר בחריפות את לוח הזמנים של הפרמיירליג ושל הכדורגלנים בעידן הנוכחי, ביקר את יצירתה של ליגת האמות וטען שהמשחקים הקרובים יהוו עבורו משחקי הכנה. "ההצגה חייבת להימשך, אבל אני לא בטח שהאחראים מקשיבים לשחקנים", אמר פפ, "ב-NBA יש כמות עצומה של משחקים, אבל גם יש להם פגרה של ארבעה-חמישה חודשים. אנשים מדברים על כמות הכסף שאנחנו מרוויחים, אבל זה לא נורמלי. נסענו לאסיה, ואז אחרישבוע הגענו לכאן למשחק האינטנסיבי הזה. הם יוצרים עוד תחרויות, ולא מקשיבים למאמנים או לשחקנים. חייבים להוריד את כמות המשחקים. ההכנה שלנו לעונה מתחילה עכשיו.

"עכשיו זו ההתחלה של קדם העונה. באסיה היינו צריכים לשרוד עם החום והלחות והג'ט לג, ואתה לא יכול לישון ובבוקר את מותש וצריך להתאמן בלחות וזה בלתי אשפרי. ועכשיו אנחנו מתחילים את הפרמיירליג וחייבים לקחת נקודות, אבל אנחנו לא כשירים עכשיו. אני הייתי בחופשה אז אני רענן, כשיש פגרה למשחקים בינלאומיים אני בחופש עם המשפחה שלי, אבל השחקנים הולכים עם הנבחרות. אתה משחק עוד ועוד ועוד במשך 11 חודשים".

עוד בוואלה!

מנצ'סטר סיטי זכתה במגן הקהילה אחרי 4:5 בפנדלים מול ליברפול

לכתבה המלאה
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים אחרי ניצחון בפנדלים, מגן הקהילה 2019. רויטרס
עכשיו אפשר להתחיל להתכונן, הליגה מתחילה. סיטי/רויטרס

* עוד הודה גווארדיולה: מנצ'סטר סיטי חששה לשתף במשחק את ריאד מחרז מאחר שבקבוצה חששו שהתרופות שקיבל במהלך השהות שלו עם נבחרת אלג'יריה באליפות אפריקה לבעיה בסינוסים לא יעברו את הבדיקות לחומרים אסורים באנגליה.

* כמו כן, משטרת לונדון חוקרת תגרה אלימה בין אוהדי סיטי וליברפול ברכבת התחתית לפני המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully