וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר מזהירים: "יש בהפועל תל אביב שחקנים שיבואו להוכיח נגדנו"

4.8.2019 / 7:40

בקבוצה בטוחים שבוזגלו, אינברום וקלאודמיר יעלו במוטיבציית שיא למפגש בגביע הטוטו (20:30, ספורט 5). תקציב מחלקת הנוער יעמוד על למעלה מ-6 מיליון שקל

צילום ועריכה: קובי אליהו

עיקרי הדברים

- בבית"ר בטוחים: שחקני הפועל תל אביב יעלו במוטיבציית שיא נגדנו

- לוי גרסיה עשוי לפתוח כחלוץ בעקבות היעדרותו של אנתוני וארן החולה

- תקציב מחלקת הנוער של בית"ר: למעלה מ-6 מיליון שקל

- מדובר בתקציב הגבוה פי שלושה מהתקציב בעידן אלי טביב

seperator

בבית"ר ירושלים מודעים למוטיבציה הגבוהה של שחקני הפועל תל אביב לקראת המשחק הערב (ראשון, 20:30, ספורט 5) באצטדיון המושבה במסגרת גביע הטוטו. האדומים מגיעים אחרי שני הפסדים, ושחקנים כמו מאור בוזגלו, אור אינברום וקלאודמיר ששיחקו בבית"ר בערב יעלו עם מוטיבציה מיוחדת. שחקנים בבית"ר אמרו לקראת המשחק: "בבית שלהם, אחרי שני הפסדים, עם שחקנים שירצו להוכיח ספציפית לבית"ר - הם ייתנו הכל. נצטרך להיות חכמים".

רוני לוי היה רוצה לעשות רוטציה בהרכב, אבל לבית"ר אין בשלב זה מחליפים בהגנה ולכן צפוי המאמן לעלות עם אותה רביעיית הגנה שכוללת את שי קונסטנטין, אנטואן קונטה, אור זהבי ומקס גרצ'קין, משחק שלישי ברציפות. בקישור המאמן עדיין מתלבט מי ישחק ליד עלי מוחמד. ככל הנראה יהיה זה דן איינבינדר, כאשר בצד ימין ישחקו גדי קינדה או לוי גרסיה. גרסיה עשוי גם לשמש כחלוץ, משום שאנתוני וארן החולה ייעדר.

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים: קיירמה יפתח אצל האדומים, וארן חולה

לכתבה המלאה
מאור בוזגלו שחקן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
מרגיש חובת הוכחה מול האקסית? מאור בוזגלו/לירון מולדובן

על פי הנתונים שהוגשו לבקרת התקציבים, תקציב מחלקת הנוער של המועדון, בראשות תומר כרמל, יעמוד העונה על יותר מ-6 מיליון שקל, קרוב לפי שלושה מתקציב המחלקה בעידן אלי טביב. בית"ר ביצעה מהפכה במחלקה ברמה הפרסונלית וברמה הכללית, ומקווה להתחיל לראות פירות בשנים הקרובות. בניגוד לשנים עברו בהן הייתה נהירה החוצה של שחקני המחלקה הצעירה, הקיץ הצטרפו למחלקה מעל 70 ילדים ממועדונים אחרים ובמועדון מקווים שזאת רק ההתחלה.

החלוץ גיל בן שלוש, 18, שחתם לחמש שנים בשורות המועדון וצפוי לשחק בקבוצת הנוער אחרי שהגיע ממכבי תל אביב. הבעלים משה חוגג אמר: "אנחנו שמחים להביא שחקן כמו גיל למועדון. מדובר בתהליך החזרת קבוצת מחלקת הנוער שלנו להיות קבוצת צמרת, שמשרתת בסופו של דבר את קבוצת הבוגרים".

הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אנטואן קונטה, אור זהבי, מקס גרצ'קין, עלי מוחמד, דן איינבינדר, גדי קינדה (לוי גרסיה), מיכאל אוחנה, פרדי פלומן, שלומי אזולאי.

גיל בן שלוש בית"ר ירושלים. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מצטרף לקבוצת הנוער. גיל בן שלוש/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully