וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג: "המטרה היא לא אליפות, אני חותם עכשיו על מקום שני"

1.8.2019 / 10:10

הבעלים של בית"ר ירושלים שוב עידכן את המטרות לעונה הנוכחית: "יש לנו דרך לעבור", והוסיף: "כשקניתי את בית"ר מה היה שם? את רובם לא הכרתי פרט לוורד וקריאף"

מסיבת עיתונאים של משה חוגג/צילום ועריכה: קובי אליהו

משה חוגג סיפק הבוקר (חמישי) כמה ציטוטים כשדיבר בוועידה לעסקים וספורט, והכריז: "המטרה היא לא אליפות. רוצים להיות במקומות 1 עד 3 וחזק בצמרת, על מקום שני אני חותם עכשיו, יש לנו דרך לעבור. כשאני קניתי את בית"ר מה היה שם? את רובם לא הכרתי פרט לוורד וקריאף. על מה שילמתי? על פוטנציאל למותג, וזה מה שעשינו בשנה הזאת".

על השקעותיו במועדון אמר חוגג: "השנה השקעתי הרבה מאוד כסף ברכישת שחקנים צעירים כהשקעה. עדיין, בבית"ר יש DNA ברור של כדורגל התקפי והרבה שערים, זה מה שאנחנו רוצים לייצר, שכל אבא וילד יגיעו למגרש וייהנו מהחוויה הכוללת. אמנם הנכס שייך לי אבל צריך להבדיל בין חצי מיליון איש ל-100 או 200 פנטסטיים, התפקיד שלי לשמור על המותג ולחזק אותו ובמקביל למנוע מאנשים לפגוע בו. אין לי אשליה שמאה אחוז מהאוהדים יסכימו איתי, ה-98% שתומכים זה מספיק. אני לא מחפש אף אחד, רק רוצה להוקיע כל דבר שנוגע בגזענות. בנושא הזה אני לא מתכונן להתכופף, אם באנגליה מיגרו דברים גרועים יותר גם אנחנו נצליח, אנחנו רק רוצים לעשות טוב למותג".

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג. יוסי ציפקיס
שוב מעדכן את הציפיות לעונה. משה חוגג/יוסי ציפקיס

"הפייר פליי מאוד מאוד חשוב", הוסיף חוגג. "ברמה של ליגות אי אפשר לבנות על בעל הון שיזרים סכומי עתק. זה לא בריא, אם כולם יתיישרו שכר השחקנים יירד, חלק מהשחקנים אולי יברחו אבל הדרך תנצח. מעבר לזה, חלוקת הכספים כאן לא הוגנת. לא יכול להיות שיש הפרש כל כך קטן בין מה שמקבלים מועדונים כמו מכבי חיפה ובית"ר לבין מועדונים קטנים, זה לא הוגן. צריך סולידריות אבל משהו הוגן, כל מי שמצביע בנושאים הללו הוא תחת ניגוד עניינים ואי אפשר שבגלל הפוליטיקה רעננה תקבל כמו בית"ר".

עוד בוואלה!

איך יוצאים מזה? בית"ר ירושלים עלולה להיכנס לסחרור נוסף

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully