וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי החמיא למיכאל אוחנה: "כישרוני, רציני, ובעל גישה חיובית"

31.7.2019 / 22:50

מאמן בית"ר ירושלים דיבר על הכוכב אחרי הניצחון 0:2 על הפועל רעננה בגביע הטוטו: "הייתה לי דעה שהוא לא שחקן רציני, אבל הוא אחד מהמתאמנים הטובים בקבוצה". אוחנה: "הקבוצה מדהימה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים יכולה להיות אופטימית: אחרי הניצחון הדרמטי שהשיגה על סקציה נס ציונה ביום ראשון, הקבוצה של רוני לוי השיגה הערב (רביעי) ניצחון שני ברציפות בבית ב' של גביע הטוטו אחרי שגברה 0:2 בחוץ על הפועל רעננה. שערים של מיכאל אוחנה (8) ושלומי אזולאי (42 בפנדל) קבעו את תוצאת המשחק, והעלו את הבית"רים לפסגת בית ב' עם שש נקודות ומאזן מושלם. רעננה המאוכזבת רשמה הפסד ראשון אחרי ה-1:2 על הפועל תל אביב במחזור הראשון. ביום ראשון בית"ר תפגוש את הפועל תל אביב במושבה לקרב מסקרן ביותר.

מאמן בית"ר, רוני לוי, אמר בסיום: "גם גביע הטוטו הוא מטרה. זה משחק רשמי. אמנם זה פחות חשוב, אבל גם חשוב לנו לעשות תוצאות טובות. יש לנו הרבה שחקנים חדשים ועד שנלמד אחד את השני זה תהליך. טוב שבמהלך התהליך הזה אנחנו גם נראים טוב. מצאנו היום יותר שטחים פנויים. רעננה ניסתה ללחוץ אותנו גבוה ופתחה לנו קצת שטחים. באופן כללי היו הרבה דברים טובים במשחק הזה וגם במשחק הקודם. בשלב הזה של השנה וכשיש הרבה חילופים אז קשה לשמור על אותה רמה במשך 90 דקות".

פלייר מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. קובי אליהו
כבר חושב על המשחק הבא. רוני לוי/קובי אליהו

לקראת הפועל תל אביב: "עוד לא סיימנו את המשחק הזה וכבר מדברים על המשחק הבא. דפקו אותנו עם סדר המשחקים כי אנחנו תמיד מגיעים עם יום מנוחה פחות ובשלב הזה של העונה זה קריטי. אני מפחד שחלק מהשחקנים יגיעו עם פציעות כאלה ואחרות ומקווה שכולם יגיעו עם במצב טוב".

לוי החמיא בגדול למיכאל אוחנה ואמר: "מיכאל שחקן מוכשר ואין על זה עוררין, מה שאני הכי מרוצה ממנו זה הרצינות והגישה החיובית. הייתה לי דעה שהוא לא שחקן רציני, אבל הוא אחד המתאמנים הטובים בקבוצה, ברמה גבוהה מאוד. וכששחקן כישרוני כל כך מתאמן בצורה רצינית כל כך יש רק דרך אחת".

אוחנה עצמו אמר בסיום: "עברתי תקופה לא פשוטה ואני שמח שזה מאחוריי ושאני במועדון הגדול הזה. אני מנסה להשתפר מיום ליום. זה כבוד גדול וזכות ללבוש את המספר 11 של אוחנה האגדי על הגב. חדר ההלבשה מדהים, הקבוצה מדהימה ואנחנו מנסים להשתפר ממשחק למשחק. יש קבוצה, רוני אומר לנו מה לעשות, כל אחד מכוון את עצמו ומה הוא צריך לעשות. התפקיד שלי מתחת לחלוץ מתאים לי, כך שיחקתי במשך כל הקריירה".

מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי, סיכם: "פתחנו את המשחק טוב עם עשר דקות טובות עד השער הראשון. אז בית"ר השתלטה על המשחק עם האיכויות שלה. יכולנו לחזור, השופט גמר את המשחק מוקדם מדי עם פנדל מפוקפק. אנחנו רגילים לזה משנה שעברה ואני מקווה שהשנה זה ייפסק עם ה-VAR. אני חושב שיש לנו עוד הרבה עבודה אפילו אם היינו מנצחים היום. לא נשברנו גם אחרי השער השני, ניסינו עד הדקה האחרונה. אני מבטיח שבמשחקים הבאים ניראה הרבה יותר טוב. חסרים לנו לא מעט שחקני הרכב וכשהם יחזרו והזרים ייכנסו לכושר, הדברים ייראו אחרת".

עוד בוואלה!

גביע הטוטו: בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את הפועל רעננה

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים מיכאל אוחנה מול שחקני הפועל רעננה. קובי אליהו
הוביל לניצחון. מיכאל אוחנה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully