וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניל לנון מאושר מחאתם עבד אלחמיד, גם התקשורת והאוהדים כבר התאהבו

מנג'ר סלטיק חושש כי המגן הימני בספק לקלוז' אחרי בכורה "יוצאת מהכלל", בתקשורת החמיאו, שבחים גם ברשתות: "הוא יותר טוב מקאפו"

קובי אליהו

בווידאו: האקסית הפועל באר שבע חוגגת אחרי קייראט

חאתם עבד אלחמיד רשם אמש (שבת) הופעת בכורה טובה במדי סלטיק, כשפתח כמגן ימני במערך של ניל לנון. לצערו של אקס הפועל באר שבע, בדקה ה-50 הוא נאלץ לרדת לספסל בשל פציעה לא חמורה, ולצפות מהצד בחבריו מגדילים את היתרון בדרך ל-0:7 על סט. ג'ונסטון.

"הוא חטף רגל מעץ קצת לפני המחצית", סיפר לנון. "הרגשתי שהוא יכול להמשיך עוד 10-15 דקות, אבל יכול להיות שהיה שם קצת דימום והיינו צריכים לעקוב אחריו. חשבתי שהוא היה יוצא מהכלל במחצית הראשונה. גם שותפו להגנה (בולי בולינגולי אמבומבו) היה טוב מאוד. שניהם מגנים גדולים, חזקים והם שיחקו היטב".

אלחמיד נמצא בספק מסוים לקראת משחק מוקדמות ליגת האלופות מול קלוז' ביום רביעי. "יכול להיות שהוא יפתח", אמר לנון. "אנחנו מקווים שיתאושש בזמן".

גם בתקשורת הסקוטית התרשמו לטובה משחקן ההגנה הישראלי. "אלחמיד בילה חלקים רבים מהקריירה שלו כבלם, אבל לא יכולתם לדעת את זה על בסיס המשחק הזה", נכתב באתר Football Scotland. "הוא נראה נייד, מהיר, נוח עם הכדור ומוכשר. הוא מתאים באגף ימין לג'יימס פורסט ומספק יציבות הגנתית. בכורה מרשימה".

שחקן סלטיק חאתם עבד אלחמיד. GettyImages
בכורה חלומית. אלחמיד/GettyImages

אוהדי סלטיק מרוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully