וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל מתחיל עונה עשירית באי הבריטי: "יש לי אתגרים גדולים העונה"

3.8.2019 / 14:30

אחרי 20 דקות טובות ב-1:2 על ולנסיה בהכנה, קשר ברייטון נערך לפתיחת הפרמיירליג ("אני רעב להצליח") ולמשחקי הנבחרת ("אנחנו חזק בתמונת העלייה ליורו")

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר הניצחון שלא הספיק למכבי חיפה מול שטרסבורג

בירם כיאל יפתח בשבת הבאה את עונתו העשירית בכדורגל הבריטי והחמישית בברייטון, שתתארח אצל ווטפורד במחזור הראשון של עונת 2019/20 בפרמיירליג. אמש (שישי) רשם קשר נבחרת ישראל 20 דקות טובות במשחק ההכנה של ברייטון מול ולנסיה, כשהוצב בקישור הקדמי וסייע לקבוצתו לשמור על יתרון 1:2 ולהשיג ניצחון יוקרתי.

לאחר המשחק אמר כיאל לוואלה! ספורט: "אני מתאמן חזק ומתכונן בכל הכוח לעונה הבאה. יש לי אתגרים גדולים העונה ואני רעב להצליח, כמו בכל תחילת עונה. ספטמבר ואוקטובר הם חודשים אדירים בכדורגל האירופי. הליגות נפתחות ובמקביל יש לנו את המשימות של הנבחרת, כשאנחנו חזק בתמונת העלייה ליורו".

כיאל בן ה-31, שהגיע לברייטון בינואר 2015 אחרי שהיה שותף לארבע אליפויות של סלטיק, כבש בעונה הקודמת את שער הבכורה שלו בפרמיירליג (לרשת ניוקאסל) ונראה כי גם העונה יהיה הישראלי היחיד בליגה האנגלית הבכירה, בה רשם 37 הופעות עד כה. חברו הטוב תומר חמד עשוי לחזור למאיורקה ומחזיק בהצעות נוספות, כך שהוא צפוי להיפרד מברייטון בקרוב.

בירם כיאל שחקן ברייטון. GettyImages
מתחיל עונה שלישית בפרמיירליג. בירם כיאל אמש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully