וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער עלתה לגמר אליפות אירופה לדרג ב', והבטיחה את שובה לדרג א'

הקיץ המוצלח נמשך: ישראל גברה על צפון מקדוניה 66:78, תפגוש את פולין בגמר ותשוב לדרג הבכיר לראשונה אחרי שלוש שנים. 20 נק' לדוברת

שחקני נבחרת הנוער של ישראל. אתר פיב"א, אתר רשמי
עשו את המוטל עליהם. ישראל חוגגת גמר/אתר רשמי, אתר פיב"א

נבחרת הנוער של ישראל השלימה הערב (שבת) את המוטל עליה והבטיחה חזרה לדרג א', לראשונה מאז נשרה לדרג ב' ב-2016. שחקניו של אורן אהרוני שלא התקשו לרגע לכל אורך אליפות אירופה לדרג ב' ניצחו בחצי הגמר 66:78 את צפון מקדוניה, והבטיחו את החזרה לדרג העליון בלי קשר למשחק הגמר, בו יפגשו מחר ב-20:45 את פולין.

אחרי רבע ראשון צמוד הגביע הבריחה הישראלית - ואיזו בריחה זו היתה. רבע שני של 6:27 הטיס את הכחולים ליתרון דו-ספרתי, עליו פחות או יותר הצליחו לשמור עד הסיום. ישראל היא הנבחרת היחידה שעדיין לא הפסידה בטורניר, ונקווה שהמשפט הזה יהיה נכון גם מחר בלילה.

נועם דוברת המצוין שוב היה מעל כולם עם 20 נקודות ו-7 ריבאונדים, שחר לזר הוסיף 13, דורי סהר תרם 12 נקודות ו-7 ריבאונדים, ממש כמו יהל מלמד. עמית אהרוני אמנם הסתפק בשלוש נקודות בלבד, אבל החזיק במדד הפלוס-מינוס הטוב בנבחרת (+22).

"אני מאושר, אני כל כך גאה בשנתון הזה", התמוגג אורן אהרוני. "בלי הצל הגדול של דני אבדיה עשה טורניר מדהים ואיכותי. בכל יום היתה מלחמה חדשה והילדים האלה הראו כדורסל טוב, בגרות ומנטליות של מנצחים".

מאמן נבחרת הנוער אורן אהרוני. אתר פיב"א, אתר רשמי
גאה. אהרוני/אתר רשמי, אתר פיב"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully