וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צסק"א מוסקבה סגרה עם מייק ג'יימס לעונה הבאה

הגארד המצוין שהוזכר כמועמד למכבי ת"א מצטרף לרון בייקר בקו האחורי החדש. ירבקו בדרך לחימקי, ניק סטאוסקאס חתם בבאסקוניה

עריכת וידאו: מתן חדד

צסק"א מוסקבה ממשיכה להתחמש: ברחבי אירופה מדווחים הערב (חמישי) שקבוצת הפאר הרוסית סגרה עם מייק ג'יימס, הסקורר המצוין שחוזהו במילאנו הותר. הגארד האמריקאי העמיד אשתקד ממוצעים של 19.8 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-6.4 אסיסטים למשחק, והוזכר לאחרונה גם כמועמד למכבי תל אביב, אולם לבסוף סגר בקבוצה המתחדשת של דימיטריס איטודיס.

מוקדם יותר היום הודיעה צסק"א על החתמתו של גארד אמריקאי אחר - רון בייקר בן ה-26, ששיחק ב-96 משחקים ב-NBA, מרביתם בניו יורק. בינואר שעבר הפך שחקן חופשי. "אחרי שדיברתי עם המאמן איטודיס ועם הקפטן קייל היינס, ראיתי את עצמי מתאים לצסק"א ולמטרות שלה", אמר בייקר והוסיף: "התרבות של המועדון וההישגים על המגרש היו בדיוק מה שאני מחפש במועדון כדורסל".

צסק"א, שאיבדה הקיץ שחקני מפתח כמו נאנדו דה קולו, קורי היגינס וסרחיו רודריגס, החתימה עד כה מלבד בייקר גם את קוסטה קופוס, יאניס שטרלנייקס, דארון הילייארד ויונאס פויטמן. קייל היינס הוותיק ו-וויל קלייברן המצוין האריכו את חוזיהם במועדון.

מייק ג'יימס שחקן מילאנו. AP
תחליף ראוי. מייק ג'יימס/AP
רון בייקר וושינגטון. AP
מצטרף לאלופת אירופה. רון בייקר/AP

לצסק"א צפוי השנה פייט קשה מאוד מצידה של יריבתה העירונית, חימקי מוסקבה. הקבוצה שבה מככב אלכסיי שבד סיכמה על צירופו של יונאס ירבקו, הפורוורד ששיחק בעונה שעברה בגולדן סטייט סגנית האלופה. ירבקו צפוי להצטרף לשורה של שחקני מפתח שהגיעו מוקדם יותר כחיזוק ובניהם טימופיי מוזגוב, ג'רמי אוואנס, סטפן יוביץ', דווין בוקר, סרגיי קראסב ודייריס ברטאנס.

ירבקו, 32, נבחר בדראפט של 2009 על ידי דטרויט והעביר במדיה ארבע עונות רצופות לפני שעבר לבוסטון. הוא שיחק גם ביוטה בעונת 2017/18 לפני שהצטרף לווריירס.

הנהירה מה-NBA לאירופה לא נעצרה רק ברוסיה. באסקוניה הודיעה היום על החתמתו של ניק סטאוסקאס, הגארד הקנדי ששיחק בעונה החולפת בפורטלנד וקליבלנד. סטאוסקאס שיחק בסך הכול 335 משחקים בליגה הטובה בעולם אחרי שנבחר במקום השמיני על ידי סקרמנטו בדראפט 2014. הוא שיחק בנוסף גם בפילדלפיה וברוקלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully