וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ילדותי, ביזארי, מכור לתהילה". לברון ג'יימס סופג ביקורות

גם בזמן חופשת הקיץ אחד הכוכבים הגדולים ביותר ב-NBA נבחן תחת זכוכית מגדלת, ויוצר מחלוקות בארצות הברית: "הבחור הזה איבד את דעתו"

עריכת וידאו: מתן חדד

נדמה שלברון ג'יימס מייצר מחלוקות בארצות הברית בכל צעד שהוא עושה, בין אם הוא נתון לביקורת על כישורי ההורות שלו, ובין אם הוא מואשם בגזענות בעקבות ציוץ שפרסם ביום שלישי האחרון. הכוכב הבלתי מעורער של ה_NBA מושך הרבה תשומת לב בכל מקום בו הוא נמצא, וכל צעד שלו מתועד ונתון לחסדיהם של מעריצים ומבקרים. מאחר שמדובר בספורטאי שלא פעם הביע את עמדותיו הפוליטיות, הוא נבחן עוד יותר בקפידה גם בזמן חופשת הקיץ, שנועדה כדי לתת הפוגה ומנוחה לשחקנים בין היתר גם מאור הזרקורים ולאפשר להם לבלות זמן איכות עם משפחותיהם.

ביום שלישי האחרון העלה לברון העלה לברון סרטון בו הוא מתרגש לאכול טאקו, תוך שהוא מבצע חיקוי של מקסיקני, דבר שגרם לכמה גולשים לחשוב שהוא נוהג בצורה גזענית כלפי היספנים: "הנה לוחם הצדק לברון ג'יימס מחקה מקסיקנים. אתם רק יכולים לדמיין לעצמכם מה היה קורה אם שחקן לבן היה מעמיד פנים שהוא שחור בזמן שהוא אוכל? הבחור הזה איבד את דעתו. הוא איום עבור כל מי שסביבו".

המקרה הזה מצטרף לסערה נוספת שלברון היה במרכזה. בסוף השבוע שעבר בנו הבכור של כוכב הלייקרס לברון ג'וניור הטביע באופן מרשים במשחקו האחרון בטורניר כדורסל לנערים בלאס וגאס, ואביו הגאה שצפה במשחק מחוץ לקווים מאד התרגש והחל לקפץ ולהשתולל.

הגולשים ברחבי הרשת הביעו את דעתם על התנהגותו של ג'יימס האב, שקיבל המון ביקורות. ג'ייסון וויטלוק, כתב ברשת FOX האמריקאית אמר שלברון הוא "מכור לתהילה ולרשתות החברתיות" ומאשים את הכוכב בכך שלקח לבנו את תשומת הלב שהגיעה לו. גולשים אחרים גם כן כעסו על ג'יימס עקב התנהגותו: "זה לגמרי מגוחך. זו התנהגות ביזארית וילדותית, איזה איש מוזר".

להגנתו של לברון יצאו ספורטאים רבים, אחד מהם הוא ג'ייסון טייטום כוכבה של בוסטון סלטיקס: "כשיש כל כך הרבה אבות שלא תומכים בילדיהם, אנחנו מתרגזים גם שיש אבא ששמח באופן אמיתי עבור הבן שלו! זה משוגע, אני לא יכול לחכות שבני יתבגר ואני אוכל ללכת ולתמוך ולעודד אותו בכל מה שירצה לעשות!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully