וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו אישר השתתפותו במשחק השלום בישראל, וגרם לסערה ברשתות החברתיות

כוכב העל הברזילאי העלה סרטון בו הוא מאשר את הגעתו לישראל ב-29 באוקטובר, ורבים מעוקביו קראו לו שלא להגיע ממניעים פוליטיים. עוד אישרו הגעתם ריבאלדו ורוברטו קרלוס

צילום: קובי אליהו, עידו שחם כתוביות: ראובן ויסמן

בוידאו: ביקורו האחרון של רונאלדיניו בישראל

רונאלדיניו העלה סרטון בו הודיע רשמית כי יגיע ל"משחק השלום" וגרם לסערה ברשתות החברתיות.
בתחילת השבוע הכריזו עיריית חיפה וחברת MTR7 באופן רשמי על קיומו של "משחק השלום" בין כוכבי הענק של נבחרת ברזיל לנבחרת כוכבי העבר של ישראל, שיתקיים ב-29 באוקטובר באצטדיון בחיפה. סרטון שהעלה הלילה הכוכב הברזילאי לפייסבוק ולאינסטגרם, בו בישר ל-82 מיליון עוקביו כי הוא יגיע לישראל וישתתף במשחק הראווה, מעורר סערה ואלפי תגובות של מעריציו מכל העולם, כשחלקן קוראות לרונאלדיניו שלא להגיע לישראל או ל"פלשתין". מנגד, ישנם מעריצים רבים מכל העולם שהביעו תמיכה בכוכב ובישראל.

צפו בסרטון שפרסם רונאלדיניו:

View this post on Instagram

Shalom Game, 29/10/2019 ????

A post shared by Ronaldo de Assis Moreira (@ronaldinho) on

מאור רוזנשין , מנכ"ל חברת MTR7 התייחס לסערה הלילית: "אנחנו בקשר צמוד עם כל השחקנים הגדולים של נבחרת ברזיל כמו ריבאלדו, רונאלדו, רוברטו קרלוס, ג'וליו סזאר, בבטו וכל יתר השחקנים מאוד מתרגשים מההגעה לישראל, וגם הם יעלו בהמשך סרטונים ויתראיינו בכל הרשתות בברזיל ובעולם בהקשר של המשחק הזה, כשהמסר הוא קודם כל מסר של שלום וידידות באיזור כולו. הם לקחו בחשבון שיהיו גם תגובות כאלו ואנחנו בטוחים שהמסר שלנו הוא זה שיגבר על כל רעשי הרקע".

עד כה אישרו הגעתם הכוכבים הברזילאים הבאים: ריבאלדו, רוברטו קרלוס, בבטו, גונזאלבש, סזאר סמפאיו, ז'וליו סזאר, אלדאיר וג'ובאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully