וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תקועה: ההצעות על אפונסו טיירה וז'אורז'יניו נמוכות מדי

31.7.2019 / 7:39

הפורטוגלי מקבל הצעות שלא מגיעות למחצית מחוזהו בבית"ר, ובמקביל אף קבוצה לא מוכנה לקחת חלק משמעותי משכרו של הברזילאי. רוני לוי העיר לגרסיה ופלומן על ההגנה

פלייר רוני לוי בית"ר ירושלים/צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

עיקרי הדברים

- אפונסו טיירה וז'אורז'יניו תקועים בבית"ר ירושלים: ההצעות לא מספיק טובות

- רוני לוי העיר ללוי גרסיה ופרדי פלומן על המשמעת ההגנתית נגד נס ציונה

- בבית"ר מציינים את פלומן לטובה: הוא השתנה ורוצה ללמוד טקטיקה

- בלה פמיליה לא מתכוונים להחרים את המשחקים של הקבוצה

seperator

רוני לוי צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב בית"ר ירושלים לקראת המשחק הערב (רביעי, 20:30, ספורט 5) נגד הפועל רעננה באיצטדיון רמת גן במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו. אופיר קריאף, לוי גרסיה ואנתוני וארן אמורים לפתוח על חשבונם של דן איינבינדר, גדי קינדה ושלומי אזולאי. המאמן רוצה לבצע רוטציה גם בהגנה, אבל בשלב זה אין לו יותר מדי אופצית. טל בן חיים אמור לחזור לאימונים רק בשבוע הבא וספק אם יספיק להיכנס לכושר עד משחק פתיחת העונה בליגת העל נגד הפועל באר שבע.

כך או כך, בבית"ר ממשיכים להתמקד בעיקר הזרים. רוני לוי ערך אתמול אסיפה טקטית בעקבות המשחק נגד נס ציונה, והעיר ללוי גרסיה ופרדי פלומן על סגירות בהגנה. למרות זאת, בבית"ר מדווחים על שינוי משמעותי מצד פלומן ברמה הטקטית ומציינים לטובה את העובדה שהוא באמת מנסה ללמוד ולהשתפר בתחום. בבית"ר מקווים שגם גרסיה ישתפר ברמה הטקטית, ובסיום האסיפה גם עלי מוחמד העיר לו על כך בציניות כשאמר: "עוד נלמד אותך הרבה טקטיקה, אבל קודם כל תרוץ להגנה".

עוד בוואלה!

הפועל רעננה - בית"ר ירושלים: איינבינדר, וארן וגרסיה תורגלו בהרכב

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים, יוסי בניון, ז'אורז'יניו. ברני ארדוב
תקוע איתו. בניון עם ז'אורז'יניו/ברני ארדוב

נציגי אפונסו טיירה הבהירו לראשי המועדון כי ההצעות שיש לשחקן נמוכות משמעותית מהשכר שאמור לקבל בבית"ר. בבית"ר מוכנים לפצות את הקשר בשלוש משכורות, אך לא יסכימו לשלם מחצית משכרו. בנוגע לז'אורז'יניו, בבית"ר ימתינו עד שתגיע הצעה משמעותית על השחקן, אך הסיכויים שתהיה קבוצה שתשלם אפילו מחצית משכרו הם קלושים. סוכנו של השחקן איתן מזרחי בודק אפשרות שיחל להתאמן בקבוצה אחרת כבר בשבוע הבא.

בבית"ר רוצים לשמור על שקט בתקופה הקרובה ואלו גם המסרים המגיעים מארגון האוהדים לה פמיליה. אמנם יש נתק בין לה פמיליה להנהלה, אבל הארגון הבהיר כי יגיעו למשחקים, יתמוך בקבוצה ויילחם בגזענות. גורם בבית"ר אמר אתמול: "לא צריך קשר בין הצדדים, אם כל צד יהיה חיובי ושקט, בסוף דברים יסתדרו".

במועדון מנהלים מגעים מתקדמים עם מספר ספונסרים פוטנציאלים ודורשים חסות בסכום של כ-2.5 מיליון שקל בעונה. בבית"ר רוצים לשפר משמעותית השנה את נושא הספונסרים והחסויות ולייצר בסיכום הכללי הכנסות שנתיות של המועדון בסכום של 40 מיליון שקל. גם בנוגע לכרטיס הבית"ריסט שעד עתה נרכש על ידי יותר מ-14 אלף איש, בבית"ר ישנו רצון להגדיל את המספר ל-20 עד סוף העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully