וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - בית"ר ירושלים: איינבינדר, וארן וגרסיה תורגלו בהרכב

בהיעדר אופציות בהגנה, רוני לוי יבצע שינויים רק בקישור ובהתקפה במחזור השני של גביע הטוטו (ד', 20:30, ספורט 5). המארחת ללא עמית כהן הפצוע

פלייר רוני לוי בית"ר ירושלים/צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של בית"ר ירושלים על סקציה נס ציונה

הפועל רעננה

הפועל רעננה הצליחה בעונה שעברה להשיג ניצחון ראשון אי פעם על בית"ר ירושלים בליגת העל, ומחר (רביעי, 20:30, ספורט 5) תנסה לעשות את זה גם בגביע הטוטו. עמית כהן נפצע ויחסר למנחם קורצקי במשחק באצטדיון רמת גן, כשאת מקומו ימלא מאור ג'רסי בעמדת המגן השמאלי, שכן המגן הקבוע ירדן כהן עדיין פצוע. הזרים החדשים קרלוס ריבאס ויאיא קונה צפויים לקבל דקות ראשונות אחרי שלא היו בסגל ב-1:2 על הפועל תל אביב.

הרכב משוער: אסף צור, עדי נמני, דויד מתאוס, עידו לוי, מאור ג'רסי, אביחי ידין, אור דסה, דיביין נה, יואב תומר, קייס גאנם, יוג'ין אנסה.

שחקן הפועל רעננה, דיביין נה עם המאמן מנחם קורצקי. קובי אליהו
ניצחון שני בגביע הטוטו? דיביין נה עם מאמנו מנחם קורצקי/קובי אליהו

בית"ר ירושלים

המאמן רוני לוי תרגל היום שלושה שינויים ביחס להרכב שפתח בניצחון הדרמטי 1:2 על סקציה נס ציונה ביום ראשון. אופיר קריאף תורגל על חשבון דן איינבינדר, לוי גרסיה על חשבונו של גדי קינדה ואנתוני וארן במקום שלומי אזולאי בחוד ההתקפה. המאמן מחלק את הדקות בין השחקנים שכן לקבוצה יש שלושה משחקים השבוע. בחוליית ההגנה אין למאמן בשלב זה אף מחליף ולכן הוא ימשיך עם אותה רביעייה.

הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אנטואן קונטה, אור זהבי, מקס גרצ'קין, עלי מוחמד, אופיר קריאף, מיכאל אוחנה, לוי גרסיה, אנז' פרדין פלומן, אנתוני וארן.

אנתוני וארן עם איתמר ניצן שחקני בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
הפעם מהדקה הראשונה. אנתוני וארן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully