וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכר השחקנים בבית"ר ירושלים: הנמוך מבין הקבוצות הגדולות בישראל

28.7.2019 / 8:01

למרות שחוגג יעביר בבקרה תקציב כולל של למעלה מ-70 מיליון שקל, שכר השחקנים יעמוד על 25 מיליון בלבד. בבית"ר לא מתרגשים מהודעת לה פמיליה ושוקלים סנקציות, הארגון טוען: "איימו על אנשינו שידאגו שיפשטו רגל"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עיקרי הדברים

- שכר השחקנים של בית"ר עומד על 25 מיליון שקל בלבד - הנמוך מבין הקבוצות הגדולות

- אם ז'אורז'יניו ואפונסו טיירה יעזבו, שכר השחקנים יקוזז עוד יותר

- בבית"ר לא מתרגשים מהודעת לה פמיליה: "לא חייבים קשר איתם"

- במקביל, המועדון יפעיל סנקציות מסוימות נגד הארגון

- ב"לה פמיליה" טוענים: "אמרו לאנשינו שידאגו שיפשטו רגל"

seperator

בית"ר ירושלים אמורה להעביר בבקרה תקציב של כ-70 מיליון שקל, אך יחד עם זאת, תקציב שכר השחקנים של הקבוצה עומד עד כה על כ-25 מיליון שקל בלבד. לשם השוואה, מדובר בתקציב נמוך משמעותית משכר השחקנים במכבי תל אביב, הפועל באר שבע ומכבי חיפה.

הבעלים משה חוגג השקיע לא מעט כסף ברכישות, אך גם בראיונות קודמים שם דגש על כך שבבית"ר אין משכורות מנופחות שמגיעות לסכומים של 400 ו-500 אלף דולר לעונה. בסך הכל שכר השחקנים לא גדל משמעותית ביחס לעונה שעברה, במהלכה עמד על 23 מיליון שקל. בנוסף, שכר השחקנים הנוכחי כולל את את ז'אורז'יניו ואפונסו טיירה, שאמורים למצוא קבוצה אחרת ולהקטין עוד יותר את התקציב.

עוד בנושא

לפני נס ציונה, ארגון לה פמיליה החליט לנתק קשר עם הנהלת בית"ר
משה חוגג איים "לפרק הכל" במאבק בגזענות בבית"ר ירושלים
משה חוגג ל-CNN: "אם האוהדים ייצאו למלחמה, הם יפסידו"
בונה את ההווה, אבל גם את העתיד: בית"ר רכשה את עידן וינטראוב

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים: לפני נס ציונה, ארגון לה פמיליה החליט לנתק קשר עם ההנהלה

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים מחנה אימונים בפולין. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
זה לא יקר כמו שזה נראה. שחקני בית"ר במחנה האימונים/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

בבית"ר לא התרגשו מהודעה של לה פמיליה אתמול (שבת) לפיה הם מנתקים את היחסים עם הנהלת המועדון. בבית"ר הבהירו שאין להם בעיה עם ניתוק הקשר כל עוד לא יהיו קריאות גזעניות ותהיה תמיכה בקבוצה: "תפקיד האוהדים הוא לבוא לאיצטדיון ולעודד בלי אלימות וגזענות, כאן זה מתחיל וכאן זה נגמר", אמרו בבית"ר. יחד עם זאת, בעקבות ההודעה, בית"ר תנקוט גם בסנקציות - היא לא תסייע לארגון במפגני עידוד במגרשים, ולא תאפשר לו לפתוח את חנות המוצרים הקבועה מחוץ לאצטדיון טדי.

בינתיים מתבררים עוד ועוד פרטים מאחורי הקלעים על היחסים בין חוגג ללה פמיליה. למרות מסיבת העיתונאים המפויסת בין הצדדים עדיין היתה מתיחות גדולה, וזמן קצר לפני שהמסע"ת החלה אנשי לה פמיליה רצו לבטל את ההצהרה המשותפת בטענה שהופעלו עליהם לחצים כבדים. "אמרו לאנשים שידאגו שהם יפשטו רגל, השמיעו איומים נוספים - זאת לא הדרך להגיע להבנות", אמרו בארגון האוהדים. הבוקר פרסם לה פמיליה הבהרה נוספת, ובהודעה מטעם הארגון נכתב ש"הארגון נגד גזענות וימשיך להילחם בגזענות ביציעים, בדיוק כמו שקרה עד היום. ההודעה אתמול עומדת בעינה".

בבית"ר הבהירו: "כל צד משתמש בקלפים שלו. אין לנו כוונה לפגוע באוהדים, אנחנו רוצים קבוצה נורמטיבית שתוכל לצרף כל שחקן וזה גם מה שיקרה. מי שלא יתיישר יהיה בבעיה".

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג. יוסי ציפקיס
"כל צד משתמש בקלפים שלו". משה חוגג/יוסי ציפקיס

היום (20:30, ישיר בספורט 5) תערוך הקבוצה את משחקה הראשון בגביע הטוטו העונה, נגד נס ציונה בטדי. אנטואן קונטה ערך אימון מלא ואמור לפתוח, אבל ההחלטה הסופית תתקבל רק לאחר החימום. טל בן חיים ועידן ורד ייעדרו הערב.

בבית"ר עשויים לאפשר לז'אורז'יניו להתחיל להתאמן בקבוצה אחרת שתחפוץ בו, על מנת שתתרשם מיכולתו וממצבו הפיזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully