וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: לפני נס ציונה, ארגון לה פמיליה החליט לנתק קשר עם ההנהלה

27.7.2019 / 22:20

יומיים לאחר ההצהרה המשותפת עם משה חוגג, הארגון הודיע על סיום שיתוף הפעולה: "לא נשמש כבובות, היו איומים והצעות כספיות". קונטה התאמן, אבל קריאף עשוי לשמש כבלם מול נס ציונה (א', 20:30, ספורט 5)

מחזור 1הסתיים28/07/2019
בית"ר ירושלים
  • אזולאי (47)
  • וארן (90)
1:2
  • (75) לילאי
סקציה נס ציונה
צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: הצהרת משה חוגג עם נציג לה פמיליה

בית"ר ירושלים

יומיים לאחר ההצהרה המשותפת של משה חוגג עם נציג לה פמיליה, הודיע הערב (שבת) ארגון האוהדים כי החליט לנתק כל שיתוף פעולה עם הנהלת בית"ר ירושלים. בהודעה נכתב: "ארגון האוהדים עושה את מהלכיו מאהבת הקבוצה והטירוף אליה. כל דבר נעשה מהלב. ארגון אוהדים אמיתי לא יכול להתקיים כל עוד בעלי תפקידים במועדון ובעלי אינטרסים למיניהם דוחפים את ידם לתוך הארגון, אם זה באיומים משונים, הצעות כספיות לשינוי דרך ורדיפה על חומר שאספו על אנשים מסוימים. כשכסף, אינטרסים, איומים והפחדות נכנסים אל הארגון וזה מה שמניע אותו - זה כבר לא ארגון אוהדים. כולנו היינו יחד ונישאר יחד בעתיד. האהבה לבית"ר היא שמחברת אותנו ומניעה אותנו - לא כסף ואיומים. לא נשמש כבובות ביציע ומחוץ ליציע כשמעלינו מרחפים דברים אחרים שכביכול מניעים אותנו".

בבית"ר הגיבו לדברים בציניות: "קראנו".

בצל ההודעה, הקבוצה תערוך מחר (ראשון, 20:30, ספורט 5) את משחקה הרשמי הראשון לעונת 2019/20, כשתארח את העולה החדשה סקציה נס ציונה במחזור הפתיחה של גביע הטוטו. הבלם טל בן חיים נטש את האימון ביום שישי וייעדר, כמו גם עידן ורד שמחלים מהפגיעה בכף רגלו. רק מחר תתקבל החלטה בנוגע לאנטואן קונטה שערך אימון הערב, ובהתאם לכך תורכב ההגנה. אם הצרפתי לא יוכל לפתוח, אופיר קריאף ישחק כבלם ושי קונסטנטין יהיה המגן הימני. שלישית הקישור של רוני לוי תורכב מעלי מוחמד, מיכאל אוחנה ואחד מהשניים - דן איינבינדר או גדי קינדה. אם איינבינדר יפתח, קינדה עשוי לקבל את חולצת ההרכב באגף ימין על חשבון לוי גרסיה, כשזו חוליית קישור שתורגלה באופן קבוע במחנה האימונים.

הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אופיר קריאף, אור זהבי, מקס גרצ'קין, עלי מוחמד, דן איינבינדר, מיכאל אוחנה, גדי קינדה, אנז' פרדי פלומן, שלומי אזולאי.

דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
יהיה בשלישיית הקישור? דן איינבינדר/יוסי ציפקיס

סקציה נס ציונה

עמיר תורג'מן ועוזרו ארז בלפר יידעו רק מחר באופן סופי אילו שחקנים יעמדו לרשותם במשחק הבכורה בגביע הטוטו מול בית"ר ירושלים. ראשי הקבוצה צריכים להסדיר מספר מסמכים מול בקרת התקציבים, כאשר בנוסף שאילתו של עומרי גלזר ממכבי חיפה עדיין לא התבצעה והצדדים אמורים לסגור אותה רק מחר. אם יהיה עיכוב ברישומו של גלזר, מתן זלמנוביץ' יפתח בשער. שחרורו הבינלאומי של האלבני סאביין לילאי עדיין לא הגיע ובמועדון מקווים שגם העניין הזה ייפתר מחר. כרגע רק זר אחד בטוח בסגל למשחק: רמאריק אטו שהגיע מבית"ר תל אביב רמלה.

שוער מכבי חיפה עומרי גלזר. אדריאן הרבשטיין
עדיין לא נרשם. עומרי גלזר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully